Skip to main content

Ik krijg zojuist een  sms van KPN; beste klant U bevindt zich in India.    EH, nee dus. ?

Ik ben dus gewoon in nederland en niet in India,

Wat gebeurt er nu als ik bel of gebruik maak van data. Ik ben volgens KPN dus buiten de EU en krijg het advies om de super voordeellanden buiten de eu bundel aan te schaffen voor maar € 29,99.  

Ik ben dus NIET in India.

Hoe los ik dit op?

 

Hallo @theco23 je mobiel uitzetten en weer aanzetten.

 


Wat raar zeg @theco23, ik zie de sms inderdaad terg maar zie ook dat je verbruik gewoon via ons netwerk (en af en toe via Duitsland) loopt. Waar die sms vandaan komt is me dus echt een raadsel 🤔

Aangezien je gelukkig niet met kosten buiten je gewone bundel te maken krijgt, kan het geen kwaad. Maar als je wil, kan ik wel contact opnemen met de technische dienst met de vraag of ze uit kunnen zoeken hoe het kan dat deze sms naar je is verzonden. Kan een poosje duren voordat we antwoord van ze ontvangen, dus ik laat de keuze even aan jou over: wil je dit uitgezocht hebben of vind je het wel ok nu je weet dat je geen extra kosten voorgeschoteld krijgt? Hoor het graag 🙂


Hallo Maja, Indien ik geen kosten krijg hoeft het ook niet uitgezicht te worden. 

In ieder geval bedankt voor het aanbod en je reaktie

 


Prima, dan laten we het zo. Fijn dat ik je gerust heb weten te stellen 🙂