Skip to main content

kun je voordeel data 2000 aanzetten via sms vanuit het buitenland? Dus als je al in Singapore of the USA bent. Werkt het dan om naar 1266 te smsen? Dit lijkt me niet logisch namelijk. En hoe kun je anders deze bundel vanuit buiten Europa activeren?

@Data buitenland Dat kan via "mijn KPN".

Zoekresultaten (kpn.com)


Bedankt voor je antwoord. In mijn KPN kan ik de bundel niet aanzetten, alleen staat er dat je kan smsen naar 1266 om het aan te zetten. Welk nummer moet je dan smsen vanuit het buitenland?


Hallo @Data buitenland.

Ja, dat kan. Je kunt de Voordeel Data bundel aanzetten door VOORDEEL DATA 2000 AAN te sms’en naar 1266. Ook vanuit het buitenland kan je naar dit nummer sms’en.


Nee hoor, dat werkt niet. Ik probeer het meerdere keren maar het lukt niet. Ik ben al in Turkije. Had het blijkbaar thuis moeten doen. Is er een andere methode? 


Nee hoor, dat werkt niet. Ik probeer het meerdere keren maar het lukt niet. Ik ben al in Turkije. Had het blijkbaar thuis moeten doen. Is er een andere methode? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ter verificatie ook de laatste 4 cijfers van je bankrekening invullen. Dan kan ik ook meekijken. 
 


Gedaan. 


Ik zie aan de achterkant geen gekke dingen, @RufusRugenholz. Ik raad je aan te controleren of de sms centrale op +31653131313 staat. Het kan zijn dat de provider in Turkije de sms centrale niet kan vinden als deze op 0653131313 staat.