Skip to main content
Beantwoord

Kunnen jullie ook voor mij de sms “beste klant vandaag start uw nieuwe factuurmaand” uitzetten?

• December 8, 2021
  • 9 reacties
  • 171 keer bekeken

Hallo,
kunnen jullie ook voor mij de sms “beste klant vandaag start uw nieuwe factuurmaand” uitzetten.
Ik wordt er zelfs ‘s-nachts wakker voor gemaakt :(
Alvast bedankt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Merci @lg-, ik heb ze voor je uitgezet. Vanaf volgende maand zal je die sms'jes niet meer krijgen dus :slight_smile:

Dank voor het invullen @Littlelatina, maar ik moet je toch helaas doorverwijzen. Dit geldt als een wijziging in je abonnementsinstellingen. Hiervoor is tegenwoordig is tegenwoordig sms-verificatie vereist. Dat is helaas niet mogelijk via het forum. Ik wil je dan ook vragen om hiervoor te bellen (0800-0402, gratis). De collega daar kan dit na de verificatie voor je aanpassen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @lg-, welkom bij ons op het forum. Als je er 's nachts wakker van wordt is dat niet fijn natuurlijk! Ik kan met je meekijken, zou je daarvoor het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN nog aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je dat doet en een seintje geeft heb ik genoeg gegevens om met je mee te kunnen kijken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 9, 2021

@Jasper 
Hoi Jasper, ik heb het in mijn profiel opgeslagen.
Groeten en alvast bedankt,
Leo

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 9, 2021

Merci @lg-, ik heb ze voor je uitgezet. Vanaf volgende maand zal je die sms'jes niet meer krijgen dus :slight_smile:

Dank voor het invullen @Littlelatina, maar ik moet je toch helaas doorverwijzen. Dit geldt als een wijziging in je abonnementsinstellingen. Hiervoor is tegenwoordig is tegenwoordig sms-verificatie vereist. Dat is helaas niet mogelijk via het forum. Ik wil je dan ook vragen om hiervoor te bellen (0800-0402, gratis). De collega daar kan dit na de verificatie voor je aanpassen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 10, 2021

Prima geregeld. Bedankt

• Deelnemer
  • October 17, 2022

Goedemorgen,

graag bij mij ook uitzetten!! 😬😬

groetjes! 🤭

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 17, 2022

Misschien beter dat je dit aan de helpdesk richt ipv als antwoord op mijn vraag ;)
Ik denk @Jasper zou kunnen werken.

Groetjes, Leo

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op het forum @Littlelatina, als je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invult en daarna een seintje geeft kan ik er een blik op werpen 🙂

• Deelnemer
  • October 17, 2022

Hee!

gefixt!

laatste is ** please help

Admin: gegevens verborgen ivm privacy

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 20, 2022

Dank voor het invullen @Littlelatina, maar ik moet je toch helaas doorverwijzen. Dit geldt als een wijziging in je abonnementsinstellingen. Hiervoor is tegenwoordig is tegenwoordig sms-verificatie vereist. Dat is helaas niet mogelijk via het forum. Ik wil je dan ook vragen om hiervoor te bellen (0800-0402, gratis). De collega daar kan dit na de verificatie voor je aanpassen.