Skip to main content

Hallo,
kunnen jullie ook voor mij de sms “beste klant vandaag start uw nieuwe factuurmaand” uitzetten.
Ik wordt er zelfs ‘s-nachts wakker voor gemaakt :(
Alvast bedankt

Hoi @lg-, welkom bij ons op het forum. Als je er 's nachts wakker van wordt is dat niet fijn natuurlijk! Ik kan met je meekijken, zou je daarvoor het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN nog aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je dat doet en een seintje geeft heb ik genoeg gegevens om met je mee te kunnen kijken.


@Jasper 
Hoi Jasper, ik heb het in mijn profiel opgeslagen.
Groeten en alvast bedankt,
Leo


Merci @lg-, ik heb ze voor je uitgezet. Vanaf volgende maand zal je die sms'jes niet meer krijgen dus :slight_smile:

 

Dank voor het invullen @Littlelatina, maar ik moet je toch helaas doorverwijzen. Dit geldt als een wijziging in je abonnementsinstellingen. Hiervoor is tegenwoordig is tegenwoordig sms-verificatie vereist. Dat is helaas niet mogelijk via het forum. Ik wil je dan ook vragen om hiervoor te bellen (0800-0402, gratis). De collega daar kan dit na de verificatie voor je aanpassen.

 


Prima geregeld. Bedankt


Goedemorgen,

 

graag bij mij ook uitzetten!! 😬😬

 

groetjes! 🤭


Misschien beter dat je dit aan de helpdesk richt ipv als antwoord op mijn vraag ;)
Ik denk @Jasper zou kunnen werken.

Groetjes, Leo


Welkom op het forum @Littlelatina, als je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invult en daarna een seintje geeft kan ik er een blik op werpen 🙂


Hee!

 

gefixt!

laatste is ** please help

 

Admin: gegevens verborgen ivm privacy


Dank voor het invullen @Littlelatina, maar ik moet je toch helaas doorverwijzen. Dit geldt als een wijziging in je abonnementsinstellingen. Hiervoor is tegenwoordig is tegenwoordig sms-verificatie vereist. Dat is helaas niet mogelijk via het forum. Ik wil je dan ook vragen om hiervoor te bellen (0800-0402, gratis). De collega daar kan dit na de verificatie voor je aanpassen.