Skip to main content

 

hallo,

Ik schrijf dit bericht vanwege een klacht. De kwaliteit van het netwerk is al meerdere jaren slecht tot zeer slecht. (1 enkel streepje 4g en bij G3 soms 2-3 streepjes, terwijl ik midden in het centrum van het dorp woon. Ook bezoekers hebben dezelfde klacht. Deze week bezocht ik een andere woonplaats op (ca. 8 km verderop) en aldaar 5streepjes en 4G. Wat een verschil. 
Mijn vraag is of u ervoor kunt zorgen dat de kwaliteit van het netwerk KPN ook bij ons verbeterd kan worden. Nu is het waardeloos.

Dag @Firewait , welkom op het forum. Weet je zo waar de zendmast staat, waar KPN gebruik van maakt? Bij ons dorp staat die buitenaf, aan de andere kant dan waar ik woon. Ik heb wel bereik, ook wel 4G, maar geweldig is het niet, vooral binnen niet. Wat ik wil zeggen is dat het niet uit maakt of je in het centrum van een dorp of stad woont, maar waar de zendmast staat.

Beschikt jouw telefoon over VoWifi (voice over Wi-Fi)? Dan zou je voor beter bereik thuis gebruik kunnen maken van je internetverbinding over Wi-Fi. VoWifi is een betrekkelijk nieuwe techniek die nog lang niet door alle telefoons ondersteund wordt, dan wel die door KPN nog niet voor alle telefoons beschikbaar gesteld is.


Bedankt voor de info