Skip to main content
Vraag

Niet akkoord met mijn laatste factuur

• July 1, 2026
  • 2 reacties
  • 17 keer bekeken

Ik heb afgelopen maand een hogere factuur ontvangen, deze ga ik niet betalen omdat ik yazio al heel lang geleden heb opgezegd en mijn abonnement zichtbaar eerder is gestopt en ik dus weiger om weer maanden te betalen terwijl ik eerder bij hun heb opgezegd en dat bij hun ook bekend is. Play Store heeft het nog door berekend maar is dus niet eerlijk en ga het daarom niet betalen. Zie graag factuur met de reguliere telefoon kosten tegemoet deze zal ik direct betalen. 

2 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 1, 2026

Beste ​@Kelly sommen niet betalen is geen optie omdat alles via automatische incasso gaat, als je dat terugboekt kom je automatisch in een incassotraject terecht en dat moet je niet willen.

Beter is het een klachtenformulier in te vullen, zie onderstaande link:

Dit forum is geen helpdesk en kan je helaas niet verder helpen.

klachtenformulier

Succes.

Pruygje
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • July 1, 2026

@

Play Store heeft het nog door berekend maar is dus niet eerlijk

Als jij in de playstore een abonnement hebt lopen of een app hebt gekocht, en je hebt aangegeven dat die via jouw KPN mobiele nummer mag worden doorberekend, is het zeker wel zo eerlijk dat KPN die kosten weer bij jouw in rekening brent.

Check even de betalingsinstellingen in de Play Store en pas dit aan zodat het niet meer via je mobiele (KPN) abonnement loopt (of zeg de diensten op waar je voor moet betalen ;-) )