Skip to main content

Ik heb dezelfde problemen als die Vera beschrijft. (9765 AP)

Laatste tijd opvallend veel slechtere verbinding. Vaak valt de verbinding weg, mn onderweg maar ook binnenshuis, is ie erg afhankelijk van waar je ergens in de kamer staat etc. 

Zou dat misschien te maken kunnen hebben met de uitrol van het 5G netwerk ?

Wel erg vervelend want ik ben juist van andere netwerken uiteindelijk overgestapt naar KPN vanwegede noodzakelijke bereikbaarheid/ dekking en dat is inderdaad twee jaar goed gegaan tot enkele weken geleden toen de verbindingsproblemen steeds meer gingen opvallen en intussen behoorlijk storend worden. 

 

Vind dat eigenijk niet kunnen als je ondertussen wel het volle pond aan abonnementskosten moet blijven betalen. Als er nu af en toe eens iets minder bereik was, a la, maar het is intussen zo structureel dat je er al tegen op gaat zien mobiel te bellen. 

Kan iemand mij vertellen wanneer dit verholpen is ? 

 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @Bas59, welkom! De uitrol van 5G zou niet moeten zorgen voor verslechtering van het netwerk! Jij hebt niet zelf bijvoorbeeld andere beglazing o.i.d.? Wil jij jouw forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Welk toestel heb jij? Hoeveel streepjes bereik heb je meestal op jouw adres? En merk je dat het buitenshuis direct beter wordt?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Kunnen we nog iets voor je doen? Dan weet je ons te vinden.