Skip to main content

Ik heb de sim only abonnement aangeschaft voor live video streaming maar de upload snelheid veranderd constant en soms is beneden 2.5 als ik het test.

kan dit verhopen worden ik verwachte de minimale eisen om te kunnen live streaming in HD zonder problemen maar dat is niet het geval, de videos zijn bazig, het geluid valt weg, in het kort niet de moeite waar voor live stream.

kan dit verholpen worden zonder dat ik moet KPN bellen?

Wat moet doen hoe kan dit probleem melden?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

 

 

Dag @waardelooskpn. Welkom hier en goed dat je dit meldt. Als ik het goed begrijp fluctueert de uploadsnelheid bij mobiel internet nogal. Dat kan, zeker bij streamen, heel vervelend zijn. Heb je dit gemeten met een speedtest? De uploadsnelheid via 4G zou rond de 10Mbit/s moeten zijn. Ervaar je dit probleem op één specifieke locatie of overal? Als je jouw simkaart tijdelijk in een ander toestel stopt, hoe gaat het dan met de verbinding en snelheid? En wat voor merk + type toestel heb je precies? 

Zou je verder alvast je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder? 


Hallo @waardelooskpn. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ben benieuwd hoe het nu is. Merk je inmiddels verbetering? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, lees ik het graag.


Reageer