Skip to main content

Na een afgekeurde bestelling van een mobiel abonnement heb ik online via ideal 48 euro aanbetaald op een toestel.

Na diverse telefoontjes, in totaal iets meer als 4 uur, werd er steeds beloofd het bedrag terug te storten.

Helaas gebeurde dit niet.

Volgende belofte zou zijn dat het met de factuur van februari verrekend zou worden daar ik meerdere abonnementen heb van kpn.

Vandaag factuur binnen gekregen en helaas weer niet verrekend.

Maar weer de telefoon gepakt en nu werd er verteld dat het met de factuur van maart verrekend zou worden waarop ik als voorstel zei dat ik mijn huidige factuur min de 48 euro zou betalen.

Helaas ging dat volgens mevrouw niet en zou ik een herinnering krijgen waarop ik ook heb verteld een herinnering te versturen over die 48 euro en eventueel te kijken naar een andere aanbieder.

Vervolgens wordt ik door die mevrouw onderbroken en ik moest niet zo dreigen en ze ging niet in discussie en zou het gesprek beeindigen.

Het punt is dat hun zich gewoon aan hun beloftes moeten houden en niet de klanten zo aan het lijntje gaan houden.

 

KPN KOM MET EEN OPLOSSING DIE JE WAAR KAN MAKEN

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Dag @Roy73 Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je je verhaal hier doet. Het lijkt erop dat je een nogal onaangenaam gesprek hebt gevoerd met een collega van de klantenservice. Natuurlijk niet prettig. 

Heb je inmiddels wel duidelijkheid over het hoe en wat van je betaling? Vanzelfsprekend krijg je teveel betaalde bedragen terug, dat spreekt voor zich. En ik snap hoe frustrerend het is om iets te betalen en langer dan gedacht te moeten wachten op de verrekening.

Maar, een collega van de klantenservice heeft geen invloed op deze zaken. Dit soort verrekeningen gaan volautomatisch. Creditbedragen worden altijd verrekend op de komende factuur. Wellicht is dit net niet gelukt, vanwege de datum? Het kan zijn dat het invoeren danwel verwerken van een creditbedrag is gebeurd op het moment dat de factuur al was opgemaakt. Dan gaat het mee met de volgende factuur.Â