Skip to main content

Klacht levering Lenovo en bijbehorende factuur 

  1.  1 juni KPN Groningen Lenovo Tablet gekocht ( actie)
  2. Lenovo functioneert niet, geen WIFI modus
  3. geconstateerd in juli/augustus bij KPN Middelburg, -Vlissingen, -Sneek en Groningen. Elke vestiging zei de oplossing te hebben maar uiteindelijk niet. Kreeg ook iedere keer een ander Tablet mee. 
  4. Regiomanager Middelburg/Vlissingen erkende het probleem en gaf in augustus restitutie op factuur, immers geen dienst geleverd 
  5. Verzoek het probleem op te lossen bij aankoopvestiging Groningen 
  6. Ene Mike hier 3x op aangesproken, hij zegt ook, net als de overige KPN vestigingen dit door te geven en KPN komt met oplossing.
  7. Later via klachtenmeldpunt KPN dhr Joost van Duin gesproken en hij beloofde dit op te lossen. Later een collega van hem een mailtje laten sturen waarop hij nimmer gereageerd heeft.
  8. Vanaf september betaal ik nu voor een product wat ik niet krijg en waar nu bijna halfjaar onderzoek naar wordt gedaan
  9. Na herhaaldelijk en bij verschillende vestigingen mijn klacht heb neergelegd, telefonisch contact te hebben gehad word ik van het kastje naar de muur gestuurd. 

Klacht levering Lenovo en bijbehorende factuur 

  1.  1 juni KPN Groningen Lenovo Tablet gekocht ( actie)
  2. Lenovo functioneert niet, geen WIFI modus
  3. geconstateerd in juli/augustus bij KPN Middelburg, -Vlissingen, -Sneek en Groningen. Elke vestiging zei de oplossing te hebben maar uiteindelijk niet. Kreeg ook iedere keer een ander Tablet mee. 
  4. Regiomanager Middelburg/Vlissingen erkende het probleem en gaf in augustus restitutie op factuur, immers geen dienst geleverd 
  5. Verzoek het probleem op te lossen bij aankoopvestiging Groningen 
  6. Ene Mike hier 3x op aangesproken, hij zegt ook, net als de overige KPN vestigingen dit door te geven en KPN komt met oplossing.
  7. Later via klachtenmeldpunt KPN dhr Joost van Duin gesproken en hij beloofde dit op te lossen. Later een collega van hem een mailtje laten sturen waarop hij nimmer gereageerd heeft.
  8. Vanaf september betaal ik nu voor een product wat ik niet krijg en waar nu bijna halfjaar onderzoek naar wordt gedaan
  9. Na herhaaldelijk en bij verschillende vestigingen mijn klacht heb neergelegd, telefonisch contact te hebben gehad word ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Dag @Hjboer01 ik lees een boel narigheid. Op dit forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  Ik ben bang dat de forumleden niets voor u kunnen doen in dit geval.  Heeft u al een schriftelijke klacht neergelegd bij kpn?


Hoi @Hjboer01 en welkom hier op ons forum!

Dat je hier al vanaf juni mee bezig bent, is natuurlijk heel erg teleurstellend en je mag echt beter van ons verwachten. Ik wil in eerste instantie graag voor je uitzoeken wat de status van dit probleem is en of hier achter de schermen iemand is die zich hier mee bezighoudt. Zou jij daarom je forumprofiel voor me in wille vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier er eens bij pakken en vanuit daar verder kijken hoe of wat nu verder, hoor graag weer van je.