Skip to main content

Hai,

Ik heb afgelopen vrijdag 1 mei een nieuwe telefoon besteld Iphone 11 maar heb hem nogniet binnen gekregen en kan hem ook niet volgen!

Is er een reden waarom dit zo is?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Ik weet dat er op dit moment leveringsproblemen zijn, maar dat de meeste ook de komende week hun bestelling zullen krijgen.

Vul je profiel aan zodat medewerkers mee kunnen kijken en specifiek antwoord op je vraag kunnen geven. Door drukte kan dit wel enkele dagen duren.


Welkom op het forum @Julia KPaulo!

Heb je jouw iPhone inmiddels ontvangen of er iets meer over gehoord? Zo nee, zou je dan ook het betreffende mobiele nummer in je profiel willen noteren, zodat ik even met je mee kan kijken? Je kunt deze kwijt bij het opmerkingsveldje :slight_smile:


Goedenmiddag,

 

Ik heb mn nieuwe telefoon nogsteeds niet binnen. en heb er ook geen verdere informatie over gekregen.

Als ik mn bestellig probeer te volgen geeft ie aan dat “Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.”

 


Als ik het nummer bekijk dat je in hebt gegeven, kom ik bij een bestaande KPN klant uit het noorden van het land uit, zou je nog eens goed kunnen kijken of je ergens een typefoutje hebt gemaakt in het nummer?

Het bestelnummer dat je door hebt gegeven, is voor een verlenging van een ander bestaand KPN nummer op jouw naam, ik denk dus dat dit het mobiele nummer is waar het om gaat. Maar heb je bij het plaatsen van je bestelling gekozen voor een ‘nieuw’ abonnement met nummerbehoud? Zo ja, dan is dat waar het mis is gegaan. Als je al een KPN abonnement hebt, is nummerbehoud niet van toepassing. Met nummerbehoud, geef je aan dat wij jouw mobiele nummer over moeten nemen van een andere provider en aangezien dat niet kan, raakt het bestelsysteem in de war en loopt de bestelling niet door. 

Zou je eens willen bellen met 0800 0402 en dan vragen naar de afdeling die kan opzeggen en annuleren? Daar kunnen ze kijken of de huidige bestelling te verwijderen valt en een nieuwe bestelling voor je plaatsen!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel  :slight_smile: