Skip to main content

Na een bestelling gedaan te hebben met een verlenging voor mijn vrouw hebben we het bericht gekregen dat het toestel niet leverbaar is (waarschijnlijk door alle vervangingen die voor de iphone 11 gedaan zijn). eerst waren er problemen met het adres van de bestelling en heb ik ruim een uur aand e telefoon gehangen om dit in orde te maken. hierna kregen we de melding dat het toestel niet leverbaar was. gebeld en te horen gekregen dat andere kleuren wel beschikbaar zijn maar dat dan weer de bestelling geannuleerd moet worden om een andere kleur te krijgen. gezegd dat we wel een weekje wachten. na een week krijgen we nog een mail dat het toestel nog niet geleverd word. vandaag gebeld met het bekende nummer om dan maar een andere kleur te laten opsturen, krijg ik de melding dat deze ook niet meer leverbaar zijn. op de vraag of er dan een upgrade kan plaatsvinden (kosteloos) krijg ik te horen dat de iphone 13 ook niet beschikbaar is. vind dit heel vreemd en ook niet klantvriendelijk om dus meerdere keren langdurig aan de telefoon te zitten. en ook geen oplossingen aangedragen worden om het voor de klant beter te maken.

Hoi @Licky Lauda, helaas kan het soms voorkomen dat er van een specifieke variant minder toestellen geleverd zijn dan er besteld zijn. Als er vertraging oploopt zullen we je daarvan op de hoogte stellen.

In je MijnBestelling kun je altijd de meest actuele status van je bestelling vinden.
 


@Thomas inmiddels hebben we een toestel ontvangen, dank voor je hulp.