Skip to main content

Goedenavond

ik heb precies hetzelfde!!! vandaag sms ontvangen dat de telefoon wordt bezorgd. Eerst gisteren 29 januari de hele middag aan het bellen geweest om een bezorgmoment in te plannen. Ik word elke keer door kpn eruit gegooid na ik weet niet hoe lang in de wacht te staan. Nu weer… Inmiddels diverse medewerkers al aan de lijn gehad en allemaal beloven ze terug te bellen!!! 

VANDAAG 30 JAN. sms om 14:50 en over cab 56 minuten de bezorger er zijn.  Niemand gezien.

om half 5 gaan bellen met reviva niemand neemt op. Vervolgens tm nu met kpn gebeld en weer geen reactie en ook weer eruit gegooid…. wat is er in vredesnaam aan de hand bij KPN?????

In de mail staat dat ik inderdaad ook dit nummer 073 3036490. Echter, dat nummer is niet in gebruik.

kan iemand mij vertellen wanneer de telefoon nu geleverd wordt?

Ik wil wel laten weten dat  het opnieuw inplannen van een afspraak inmiddels via de website gelukt is.

Dit in tegenstelling tot KPN webcare op Twitter die vooralsnog niet hebben gereageerd, wat ook geldt voor dhr. Piet (...) bvan de KPN klantenservice die beloofde hierover terug te bellen.

Ik kan de reactie op dit bericht overigens ook al wel voorspellen. Dat zal wel iets worden in de trant van: ‘He wat vervelend allemaal, maar wat goed dat het nu wel is gelukt. Heb je nog misschien nog andere vragen waarmee we je kunnen helpen?’

...en niemand die daarbij denkt; Djjeezuss notabene KPN die een ongebruikt nummer meestuurt in de emailcorrespondentie. 

Gewoon de gemaakte beloftes nakomen KPN (- medewerkers), is helemaal niet zo moeilijk. Wel zo netjes. 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hoi @M. P., welkom hier. 

Inmiddels ondanks dit gedoe het toestel wel al ontvangen? Want ik lees dat het niet goed ging, excuses. Mocht je deze nog niet hebben ontvangen, dan wil ik nog graag eens meekijken naar de bestelling. Zou je dan jouw profiel willen voorzien van gegevens, waaronder in ieder geval bestelnummer en postcode + huisnummer. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan weet ik wanneer ik kan kijken. 


Nee, want na 2x bellen en steeds weer eindeloos in de wacht zitten, kreeg ik de mail dat het automatisch zou worden gecancelled.

Ik heb zojuist mijn gegevens ingevuld. Bestelnummer was geen optie. Wel klantnummer maar dat heb ik (na 5 minuten zoeken) helaas nergens in mijn KPN-gegevens kunnen terugvinden.

Jullie hebben mijn nummer, als je het wilt oplossen of nog iets wil verkopen, je kan me gewoon bellen. Neem ik op, praten we Nederlands, heel makkelijk allemaal. Maar dat vonden jouw collega’s tot nu toe kennelijk veel te ingewikkeld. 

Je kan wel merken dat KPN een staatsbedrijf is geweest. Dat zijn jullie kennelijk nooit meer helemaal te boven gekomen. 


Ik ben op zoek geweest. Ik kan zo niets vinden over een bestelling, maar ik vermoed dat het komt omdat het een bestelling is voor Zakelijk gebruik. In dat geval wil ik je aanraden om even contact te zoeken met KPN Zakelijk. 


Dank je Bart, maar ‘even contact opnemen’ is er bij KPN helaas niet bij.

Zoals ik al scheef, KPN kan ook even contact met mij opnemen en dan zal ik ze niet eerst 2x doorschakelen en 15 minuten in de wacht zetten (ondanks de corona) om ze vervolgens door te verwijzen naar de buren. Service heet dat. Kom d’r maar eens om. 


Als je 0800-0403 belt en aan de lijn blijft, dan krijg je zeker iemand te spreken.


Ik geef het op en ga eens bij Vodafone kijken. Iets duurder, maar kennelijk ook iets meer service. Wat op zich geen prestatie is natuurlijk. 

 


Omdat het om een Zakelijke bestelling gaat, kan ik het helaas niet inzien. Je hebt hier op het consumentenforum. Al wil ik je graag helpen. Mijn collega's van de Zakelijke markt kunnen het voor je nakijken. 


Kluitje in het riet, kastje naar de muur. Als ik mijn klanten zo zou behandelen was ik al 3x failliet.

Maar ik denk niet dat KPN zich er erg druk hoeft te maken, gezien het onlangs genomen besluit door het College van Beroep, waardoor zij haar netwerk niet langer hoeft te delen met andere providers. Mag wel hoeft niet. And so it goes... Hoeveel staatssteun heeft KPN inmiddels alweer mogen toucheren?

Allemaal niet jouw schuld Bart, weet ik ook wel, jij bent ook maar een radar in het grote logge en vooral bureaucratische KPN. Protocolletje volgen, beetje vriendelijk blijven, meer kan je niet doen.

Waar het omgaat is dat ik via Twitter, de telefoon en op dit forum geprobeerd heb om iets te bestellen. Dat ik daar inmiddels al ruim 2 weken mee bezig ben. Dat er ook al twee afspraken voor bezorging zijn geboekt, waarbij de laatste de bezorger de telefoon helaas niet kon afgeven ivm. onjuiste ID-datum. Dat ik daar weer over gebeld, etc. heb. En dat aan het eind van de rit het antwoord in feite gewoon is om het nogmaals te proberen want: andere afdeling, helaas geen gegevens, verantwoordelijkheid van de vervoerder, etc. 

Ik begrijp het allemaal wel want het is allemaal ‘priced in’. Uiteindelijk betaalt de klant voor al dit falen (wie anders?).

Zelf heb ik nog eens een blauwe maandag bij Verizon gewerkt. Vond ik om dezelfde redenen werkelijk verschrikkelijk. Nog niet eens zozeer omdat er continue dingen fout gaan, want waar gewerkt wordt vallen spaanders. Maar meer vanwege de welhaast lethargische houding van het personeel. Nobody gives a fuck zolang ze aan het eind van de maand maar hun bonus krijgen en Ajax heeft gewonnen. Ik heb vriendelijk bedankt en ben 10 jaar in Brazilië gaan wonen. Zo kan ‘t ook.

Anyway, het is van alle tijden en gaat ook echt niet veranderen. Ik maak mij geen illusies. Kafka heeft er nog een mooi boek over geschreven Het Proces. Ik kan het je van harte aanbevelen.

Veel succes!


Niks aan de hand. Doorlopen!

https://www.parool.nl/ps/15-monteurs-en-64-mailtjes-kpn-sluit-glasvezel-aan~b25a98d37/