Skip to main content
Beantwoord

Levering Samsung s25 ultra staat al een tijd op preorder. Duurt veel te lang!

• February 15, 2025
  • 2 reacties
  • 150 keer bekeken

Beste KPN,

Op 1 februari de samsung s25 ultra besteld. Meteen een email met bedankt dat je hem in de preorder hebt gepakt..... en dan helemaal niks meer.

Als jullie een aktie hebben, zorg er dan voor dat je ook kan voorzien aan de vraag. En voor de rest hou mensen eens op de hoogte. 

Maar nu blijft er maar staan dat hij in preorder is, met de tijd dat ik hem ontvang zal de s26 wel uit zijn.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@SIGMA654, ​@BrandonTijssen, ik heb er helaas ook geen ander antwoord op. Zodra het toestel leverbaar is en op voorraad is komen ze jullie kant op. Jullie krijgen daar dan meteen bericht van. Als er vertraging oploopt zullen we dit tzt ook met jullie delen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Zelfde verhaal hier, vanaf 1 feb met verlenging abbonement gelijk de S25  ultra besteld. Ondertussen al vaker gebeld en 2x mail gehad dat ie is gereseveerd maar tot heden geen toestel of update van levering…

Kom op KPN  even vertellen aaarom zo lang duurt kan ook ipv simpele antwoorden aan telefoon "komt eraan of snel"

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 19, 2025

Hoi ​@SIGMA654, ​@BrandonTijssen, ik heb er helaas ook geen ander antwoord op. Zodra het toestel leverbaar is en op voorraad is komen ze jullie kant op. Jullie krijgen daar dan meteen bericht van. Als er vertraging oploopt zullen we dit tzt ook met jullie delen.