Skip to main content

Hoe kan het dat ik een tijd inplan voor mijn simkaart te ontvangen zie hieronder:

Beste klant, wij bezorgen uw nieuwe simkaart  met bestelnummer (….) op 24-6-2020 tussen 18:14 en 20:14 uur. Houd bij de bezorging uw rijbewijs en uw bankpas met rekeningnummer NL*************07 gereed. Groet, KPN

Ik werd gebeld door een privenummer, kon niet opnemen op dat moment, maar ik kan dus ook niet terugbellen.En het is18:00 en ik krijg het volgende bericht:

Beste klant, wij konden uw nieuwe simkaart met bestelnummer (...) helaas niet bezorgen, omdat er niemand aanwezig was. Wilt u uw bestelling alsnog ontvangen? Maak dan een nieuwe afspraak via https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen*********. Of bel naar 073-3036490. Als u ons niet belt, dan belt de koerier u voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak. Groet, KPN

 

Hierna hang ik 3 kwartier in de wacht bij kpn en ik moet maar ophangen omdat ik nog andere dingen te doen heb. Ik verwacht wel graag even een uitleg. Aangeven via sms dat ik niet thuis ben voordat het aflevermoment ook maar ingegaan is. Ik ben door prive gebeld en heb voor jan met de korte naam 3 kwartier in de wacht gestaan bij kpn.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ai @Joeyjoey, dit is niet echt soepel verlopen :slight_frown:

Dat de pakketbezorger te vroeg bij je voor de deur stond is heel vervelend en onhandig. Het bezorgen gebeurt niet door KPN zelf, op het moment dat het pakketje de deur uit is bij ons, ligt dit bij een andere partij en hebben wij daar geen invloed meer op. Of het anonieme telefoontje bij de bezorger vandaan kwam en waarom de bezorger er te vroeg was, dit zijn vragen waar ik zodoende geen antwoord op kan geven. 

Dat je uiteindelijk ook nog eens 3 kwartier voor niks in de wacht hebt gestaan, maakt dit extra zuur. Is het uiteindelijk wel gelukt om een nieuwe afspraak te maken? Wellicht via de website die ook is benoemd in het bericht?


Nee het is niet gelukt. 2 maal een afspraak ingeplanned. De bezorger belde mij op om te zeggen dat het pin apparaat het niet deed en nu mag ik 'zelf maar opnieuw een afspraak inplannen' ben een week verder en ben er ook wel klaar mee.

 

Ik zou voorheen al jaren korting moeten krijgen die wel op mijn facturen staat maar er is geen bedrag aan korting wat ik gekregen heb. Ik heb een maand terug telefonisch contact gehad met de kpn servicedesk. De medewerkster vertelde mij dat ze tot 3 maanden terug kan draaien aan korting dat ik niet gekregen heb. Ik nam er genoegen mee en krijg dus keer op keer gezeik want inmiddels heb ik nog steeds geen bundel korting en kan het niet eens voor elkaar krijgen om een sim abbo af te sluiten.

 

Ik zie tot nu toe geen reden om een nieuw abonement af te sluiten en overweeg eerder om zo snel mogelijk over te stappen en geld terug te eisen voor de jaren dat ik een te dure rekening heb gekregen. Ik heb zowel een internet als telefonie abbo.

als u ideeën heeft hoe dit opgelost kan worden hoor ik het graag. (Niks persoonlijks uiteraard, maar de frustratie loopt wel op door deze structurele chaos in de verwerking en afhandeling)


Hmm, het is er tot nu toe dus nog niet beter op geworden, wat een pech zeg telkens met de bezorging :disappointed_relieved: Wij dragen een pakketje over aan onze bezorgpartner in de overtuiging dat dit vervolgens goed af wordt gehandeld, maar het blijkt bij jou steeds verkeerd te gaan. Ik snap heel goed dat je er inmiddels wel een beetje klaar mee bent. Ik ga hier een melding van maken, het is natuurlijk niet de bedoeling dat de bezorging dusdanig slecht verloopt dat onze klanten geen bestelling meer durven te plaatsen :thinking:

Mocht je toch nog een poging willen wagen, dan is het een idee om naar een KPN winkel in de buurt toe te gaan, op een moment dat het jou goed uitkomt. Daar loop je dan direct met de nieuwe simkaart naar buiten als je een nieuw abonnement bestelt, geen gedoe meer met afspraken maken! 

Wat betreft de korting; het gaat hierbij om een korting die je krijgt door meerdere abonnementen te combineren? Als daar iets niet goed bij is gegaan, horen we dit alsnog goed te zetten uiteraard, en kunnen we inderdaad maximaal 3 maanden vergoeden. Die vergoeding is nu geregeld begrijp ik, maar de korting staat nog niet goed?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!


Heb het ingevuld. Ik zou niet weten waar ik het terug kan vinden aangezien de situatie nogal vreemd is. Ik ben een jaar of 2 terug overgegaan van telfort naar kpn. Op mijn facturen stond gewoon dat ik korting had echter werd het niet verrekend. Ik voel me nogal bedrogen hierdoor. Het is heel erg misleidend.

 

Als ik elke maand een mailtje zou sturen dat ik het bedrag betaald heb, maar vervolgens 5 euro inhoud voor mezelf dan krijg ik gewoon incasso omdat er niet betaald is. Tot 3 maanden terug verekenen vind ik ook heel eigenaardig want eigenlijk heb ik niet de juiste factuur gehad voor jaren terwijl het er wel zo op staat.


Bedankt! Ik kan je facturen pas inzien vanaf het moment dat het nummer over is gezet naar KPN, hoe dit al die tijd bij Telfort heeft gestaan kan ik dus niet zien. Wat me direct opvalt, is dat er wel ‘TFT CombiVoordeel Mobiel’ op die KPN facturen staat, maar dat er niet daadwerkelijk een bedrag achter staat. Er lijkt dus wel een koppeling te zijn tussen de verschillende abonnementen, maar er wordt geen bedrag van je factuurbedrag afgetrokken. Het staat dus ook niet correct op de facturen. 

De collega die je hebt gesproken op de 22e, heeft aangegeven dat ze je opnieuw aan heeft gemeld, ik zie de korting echter nog steeds niet actief staan:confused: Ik heb nu een melding aangemaakt voor een achterliggende afdeling, met de vraag of ze dit eens goed willen bekijken. Er zal vanuit die afdeling contact met je op worden genomen hierover, telefonisch of per sms. Laat je het weten als je iets van ze hebt gehoord? Ik weet niet hoe druk ze het daar nu hebben, dus ik durf niet met zekerheid te zeggen of dat nog deze week, of pas volgende week gaat gebeuren. Ik hoop op het eerste natuurlijk :slight_smile:


Heb antwoord gehad. Ze zeggen dat het goed staat. Ik moet met telfort contact opnemen betreft mijn internet abbo. Kan ik van telfort overstappen naar kpn? Of is dat hetzelfde al?


Alleen hoe zit het dan met de factuur van mijn combivoordeel mobiel? Ik vind het vreemd dat u zelf al aangeeft dat het niet goed staat. Ik heb wel iets van korting maar ik zie geen combivoordeel

 


Ben langs de winkel gegaan en ben prima geholpen. Geen vragen meer. Heb ook gelijk een nieuw abonnement af kunnen sluiten.


Ah, helemaal top dat ze je zo goed hebben geholpen met alles in de winkel! :blush: