Skip to main content

Goedendag, 

Ik heb al vijf dagen geleden een sim only abonnement afgesloten maar nog steeds geen sim kaart in de brievenbus. Via track en trace met Post nl lukt het niet want heb geen track en trace code kunnen vinden. Hoe weet ik hoe lang dit nog duurt? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Hi @ClaudiaZ, heb je een abonnement besteld met een nieuw nummer? Of gaat hier hier om nummerbehoud omdat je nummer nog actief is bij een andere provider? In het kaatste geval, duurt het minimaal een maand voordat we jouw nummer actief kunnen zetten op ons netwerk, omdat je dan te maken hebt met een wettelijke opzegtermijn. Omdat het een poosje duurt voordat je nummer bij ons onder wordt gebracht, kan het ook langer duren voordat je de KPN simkaart zult ontvangen, je hebt hem immers nog niet direct nodig :slight_smile:

Als je graag wil dat ik even met je mee kijk, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het inmiddels duidelijk is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: