Skip to main content

Goedenavond, ik krijg vandaag het bericht dat de levering van mijn telefoon tot 2 x is geprobeerd, maar dit is de grootste kolder wat er is. Ze zijn 1 x bij mij geweest en hadden de verkeerd gegevens van mij. Dus ik werd kwaad snap je, maar nu heb ik mijn aanbetaalde geld nog steeds niet terug op de rekening staan, dit vind ik pas echt slecht van KPN, lijkt er wel op dat ze teveel klanten hebben.

Hallo @Bert ten Brinke! Bedankt voor je vraag. Ik kon meteen even spieken in het systeem omdat je je gegevens hebt ingevuld in je profiel. Mijn collega, die je gesproken hebt, heeft een logging achtergelaten met de info dat de Postbezorger té kritisch was op de legitimatiegegevens die op het rijbewijs staan.  Voor de lezers een voorbeeld in de tabel hieronder. De koerier vond dat A en B niet overeenkwamen. Dit is absurd. Ik heb dit meteen doorgezet om te laten onderzoeken voor de toekomst. Hier heb jij natuurlijk niets aan op dit moment. 

A) Onze gegevens H.J. de Jong
B) Rijbewijs Henk J. de Jong

Tabel: voorbeeld

Vanaf het moment dat de order is geannuleerd (de tweede afleverpoging is mislukt). Wordt het toestel naar ons teruggestuurd. Na ontvangst van het toestel storten wij het reeds betaalde bedrag binnen 14 dagen terug op het bij ons bekende rekeningnummer.