Skip to main content

Eerder ben ik in de KPN XL winkel geweest en zei gaven aan (net als op de site) dat de levertijd van de Samsung S22 Plus begin april zou zijn. 2 dagen later ging ik naar een normale KPN winkel om de telefoon alsnog te bestellen en dan maar even te wachten. Zei vertelde mij dat de telefoon op voorraad was en dat deze gewoon de volgende dag zou binnenkomen. Helaas kreeg ik een paar uur later een bericht dat de telefoon toch niet op voorraad is en dat ze hem zo snel mogelijk leveren. Ik krijg nu om de 3 dagen een bericht dat de telefoon niet leverbaar is, maar er is geen vooruitzicht waar ik me op kan verheugen. 

 

Dit vind ik heel storend. in eerste instantie was ik er vanuit gegaan dat ik nog even moest wachten op de telefoon, maar toen ik hem bestelde in de winkel werd mij beloofd dat deze de volgende dag zou komen. dit was een grote teleurstelling en het feit dat de telefoon net een paar maanden uit is en nu al niet meer leverbaar sta ik heel erg van te kijken. 

 

Op de site van KPN staat nog steeds dat de telefoon begin april binnen zou komen, helaas zitten we nu al in de tweede week van april en is het dus niet echt meer begin april.

 

Ik zou eigenlijk wel gewoon een vooruitzicht willen hebben wanneer de telefoon binnen komt. Mijn oude telefoon is kapot gegaan en ik kan hier bijna niet meer mee werken. Als ik had geweten dat de S22 plus zo lang op zich laat wachten, had ik misschien wel een andere telefoon gehaald. heel jammer.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @Sjoerd.e, welkom op ons forum!
Dat is wel ontzettend jammer inderdaad! Ik kan me goed voorstellen dat dit ook extra frustreert met en onwerkbare telefoon. Ik heb nog geen zicht op jouw specifieke levering totdat je het zelf ook al hebt. Zodra het toestel binnen is komt hij meteen jouw kant op. Wel kan ik even voor je kijken wanneer we een nieuwe zending verwachten van een specifiek toestel. Welke variant ,kleur en GB heb je precies besteld?

In ons verzamel staat een tabel met de verwachte leveringen voor alle varianten van dit toestel. Deze wordt wekelijks geupdatete.

 


Ik heb precies hetzelfde. Er is nergens aangegeven dat de verzending vertraagd zal zijn. Jammer.