Skip to main content

werkwijze kpn,

ik heb vorige week een mobiel abonnement afgesloten en gisteren kwam een koerier van postnl,ik moest pinnen maar zijn mobiele pinapparaat had geen goed bereik.

na 2 keer geprobeerd te hebben is hij vertrokken en is niet meer teruggekomen.

ik zit nu zonder tel en abonnement.

kpn kan niets doen zeggen ze.

ik moest maar opnieuw aanvragen,heb ik gedaan maar word nu geweigerd.

blijkt dat er nu nog de krediet achter mijn naam te staan.

het moet er af maar niemand weet wie het moet doen.

kpn raakt zo klannten kwijt en ik heb dringend de aansluiting nodig ivm thuiswerken

weet iemand oplossing?

mijn aanvraag was wel akkoord maar de mobiele pinapparaat van de koerier weigerde,geen verbinding en heeft alles weer meegenomen.

kpn kan niets doen en adviseerde opnieuw aan te vragen maar word nu afgewezen

onbegrijpelijk

 

mark

 

Admin: losse reactie in ander topic samengevoegd met eigen topic


Hoi @mark1158, welkom op het forum! Wat naar dat het niet lukte om de betaling te voldoen. Op het moment dat de koerier de levering niet kan voltooien wordt het abonnement geannuleerd. Het toestel gaat dan naar ons terug. Zodra we die hebben ontvangen wordt de annulering afgerond. Dat is ook het moment dat het krediet weer verwijderd wordt. Je kunt in principe al wel gelijk een nieuwe aanvraag doen als de annulering nog niet is afgerond. Maar dan kan het inderdaad gebeuren dat je dan nog niet door de check komt omdat het eerdere krediet nog niet verwijderd is. In dat geval is het helaas even afwachten.


Erik, er klopt een hoop niet, klantenservice die geen antwoord heeft en iemand dieverklaart dat misschien op het laatste moment, nee

Als je een bestelling terug haakt dan doe je dat aan het begin van de dag, en laat je geen koerier aan de deur komen en hem laat doe alsof zijn pinapparaat niet werkt.

Leverring was tussen 18 en 20u

Ik ben er nog steeds erg van streek over hoe een bedrijf als kpn zo te werk gaan, je krijgt een abo, wacht een week,komt de koerier, krijg je nog een mail van kpn met exacte tijd en dan doet de pinapparaat het niet.

En de hernieuwde bestelling word geweigerd, kan iemand mij vertellen wat er speelt


Het antwoord staat boven je laatste opmerking dus lees het eens op je gemak na.


Macabeus, je hebt een reactie gestuurd maar kan het nergens vinden


wat moet ik er van maken?

doek alles maar op,jullie laten ons ook in de steek

word tijd om openbaar te maken kpn en hun zgn forum mensen in de steek laten

kpn stond al slecht te boek en is niets veranderd,een vos verliest nooit zijn streken 

ik zal dit via social media kenbaar maken

mark


Ik heb je in mijn gemarkeerde antwoord uitgelegd hoe dit werkt, @mark1158. Heel vervelend dat het niet lukte om de levering van het toestel af te ronden door de pinstoring. Maar als het niet lukt om een levering af te maken, dan gaat het toestel terug naar ons en wordt de aanvraag voor het abonnement + toestel geannuleerd. De koerier kan niet op een later moment alsnog terugkomen, hij moet ter plekke de levering afmelden als zijnde niet gelukt. 

 

Mijn eerdere antwoord met uitleg:

Hoi @mark1158, welkom op het forum! Wat naar dat het niet lukte om de betaling te voldoen. Op het moment dat de koerier de levering niet kan voltooien wordt het abonnement geannuleerd. Het toestel gaat dan naar ons terug. Zodra we die hebben ontvangen wordt de annulering afgerond. Dat is ook het moment dat het krediet weer verwijderd wordt. Je kunt in principe al wel gelijk een nieuwe aanvraag doen als de annulering nog niet is afgerond. Maar dan kan het inderdaad gebeuren dat je dan nog niet door de check komt omdat het eerdere krediet nog niet verwijderd is. In dat geval is het helaas even afwachten.

Â