Skip to main content

Goedemorgen,

De 4 weken waarbinnen ik het vervangend toestel van de IPhone 11 zou ontvangen zijn inmiddels voorbij.

Kunnen jullie zien wat de status van de verzending is?

Alvast bedankt.

Groet,

Erna 

Hoi @ErnaLe .  Welkom op het forum.

In antwoord op je vraag: Nee, dat kunnen we niet. Maar ik zal je via een privébericht een contact telefoonnummer sturen. 


Hi,

nav netwerkproblemen met mijn iPhone 11 heb ik jullie 23 december gesproken en is mij een vervangend toestel aangeboden die binnen 4 weken zou worden verstuurd.

Inmiddels zijn we 6,5 week verder en heb ik nog niets ontvangen.
 

23 januari heb ik gebeld en werd aangegeven dat medewerker de status zou navragen en zou terugbellen, als ik niets had gehoord moest ik na een week terugbellen. Niets gehoord, dus 30 januari weer gebeld. Toen werd aangegeven dat alles klaar lag voor verzending en dat het binnen 2 werkdagen aangeboden zou worden. Niets ontvangen en daarom 2 februari weer gebeld: medewerker zou navraag doen bij Reconect. Zojuist weer gebeld om naar status te vragen en betreffende medewerker schijnt deze week niet aan het werk te zijn waardoor ze mij niet kunnen helpen. Een nieuwe mail sturen naar reconect was volgens de medewerker die ik vandaag sprak niet mogelijk.

Vooropstaand dat ik blij ben met de aangeboden oplossing begin ik nu mijn geduld te verliezen.

Wie kan mij helpen? Kan ik zelf contact opnemen met Reconect? 
 

Wanneer ontvang ik het vervangende toestel??
 

Groet 

 

Admin: topics samengevoegd

 


Beste @ErnaLe, wat rot dit! Ik stuur je een privébericht met een telefoonnummer. Dan kan je zelf contact opnemen met de betreffende afdeling die erover gaat!


Hi @Marcia_ , het nummer dat je doorgeeft is het nummer dat ik de hele tijd bel. Dus daar schiet ik tot nu toe niets mee op. 
Wat is een andere optie?


Ah, in dat geval zit je wel bij de juiste afdeling en moeten zij je verder kunnen helpen. Ik kan daar helaas niets anders van maken 😞.


Ik wil een klacht indienen over het niet nakomen van de afspraak en het niet worden geholpen door de klantenservice. 

In het kader van de problemen van KPN mobiel netwerk en de iphone 11 heb ik een vervangend toestel aangeboden gekregen. 
In een e-mail wordt door KPN op 23 december 2022 bevestigd dat ik binnen 4 weken het vervangende toestel zal ontvangen. 
Tot op heden heb ik nog niets ontvangen (bijna 8 weken later). Bij de klantenservice word ik niet verder geholpen en ik voel mij machteloos. Niemand bij KPN lijkt verantwoordelijkheid te nemen en mijn telefoon werkt nog steeds dramatisch. 

 

Zie onderstaand het proces: 

23 januari heb ik KPN gebeld en werd mij verteld dat mijn case bij de verkeerde afdeling lag. Ze zou het naar de juiste afdeling doorzetten en dan zou er telefonisch contact met mij worden opgenomen. 
30 januari niets gehoord, dus weer gebeld. Volgens de medewerker moest het toestel alleen nog verstuurd worden, dit zou maximaal 2 werkdagen duren. 
2 februari niets ontvangen, dus weer gebeld. Medewerker zou het navragen bij de betreffende afdeling. Weer niets gehoord dus 6 februari gebeld, schijnt de betreffende medewerker van 2 feb een week afwezig te zijn en was de enige optie wachten tot zij terug zou zijn.
13 februari daarom weer gebeld, medewerker had geen reactie van betreffende afdeling dus kon niets voor mij doen. Ik moest gewoon afwachten.  

 

Ik heb mijn geduld inmiddels echt verloren en niemand van KPN lijkt iets te kunnen doen. 
Ik ben momenteel aan het inventariseren of ik juridische stappen kan zetten tegen KPN. 

 

Admin: samengevoegd