Skip to main content
Vraag

Levertijd iPhone 17 geeft tegenstrijdige informatie

• February 27, 2026
  • 7 reacties
  • 73 keer bekeken

Tijdens bestellen staat er op de website: voor 21:00 uur besteld morgen in huis….

echter na plaatsing bestelling volgt al snel de mededeling dat het toestel niet op voorraad is en niet bekend wanneer wel…

zojuist weer gekeken op bestelsite…. En daar staat …. Voor 21:00 besteld morgen in huis

hoe zit dit?

7 reacties

• Nieuwkomer
  • February 28, 2026

Zit met hetzelfde voor de IPhone 17 pro 256gb. Model is september geïntroduceerd, dus begrijp niet waarom er bij KPN geen voorraad is. In alle winkels/ concurrenten voorraad genoeg. 

• Nieuwkomer
  • February 28, 2026

Ja bij mij hetzelfde mbt iPhone 17 Pro Silver, in de winkel gaven ze aan volgende dag in huis. Totaal geen duidelijkheid nu over hoelang dit gaat duren??

• Nieuwkomer
  • March 2, 2026

Welkom bij KPN… ik wacht nu ook al ruim een week op duidelijkheid.

iPhone 17 Zwart (256 GB) besteld op zondag 22 februari. Toen direct bericht dat het niet op voorraad was. Inmiddels al bijna een week het bericht op de website “Voor 21.00 uur besteld, morgen in huis”. Dat lijkt te suggereren dat het toestel leverbaar is, maar mijn bestelling wordt maar niet afgehandeld. 

Al 5x een halfuur of langer met de klantenservice aan de telefoon gehangen, en niemand weet precies hoe het zit. Niemand kan uitleggen waar de telefoons zijn, hoe de voorraadbeheer werkt en er is ook niemand met wie ze je kunnen doorverbinden. 

Drama!

• Auteur
  • Slimmerik
  • March 2, 2026

Zojuist bericht ontvangen dat het toestel is verzonden.

al met al toch binnen de gestelde termijn….dwz, nog niet in handen dat nog even afwachten 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 2, 2026

Hoi ​@Pokkepoelie en dank voor jouw bericht :)

al met al toch binnen de gestelde termijn….dwz, nog niet in handen dat nog even afwachten 

Dat is fijn om te lezen en ik hoop oprecht dat je het toestel snel in je handen hebt 🙏🏻

@TheDylan en ​@WindUitZee , welkom ook hier op onze Community al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder. En ook ​@Ar_jan ; wat is de status bij jullie op dit moment? hopelijk hebben jullie inmiddels meer duidelijkheid en mogen jullie de nieuwe iPhone ook snel in ontvangst nemen. Over individuele bestellingen kan ik eigenlijk niks zeggen dus daarvoor toch echt het advies om daarvoor contact op te nemen met onze Helpdesk en de makkelijkste manier is om daar een belafspraak voor in te plannen

• Nieuwkomer
  • March 2, 2026

Beste ​@Jan van KPN 
In de winkel gaven ze aan volgende dag in huis. Nu is het prima om een paar dagen te wachten, maar tot op vandaag nog niks vernomen over een status of update. Op 26 februari enkel een email ontvangen dat het niet op voorraad is.Heb m op 25 februari besteld (en het is nu 02 maart).
Hoop toch echt dat ik zsm bericht krijg mbt duidelijkheid.
Mvg

• Nieuwkomer
  • March 2, 2026

Hoi ​@Pokkepoelie en dank voor jouw bericht :)

Dat is fijn om te lezen en ik hoop oprecht dat je het toestel snel in je handen hebt 🙏🏻

@TheDylan en ​@WindUitZee , welkom ook hier op onze Community al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder. En ook ​@Ar_jan ; wat is de status bij jullie op dit moment? hopelijk hebben jullie inmiddels meer duidelijkheid en mogen jullie de nieuwe iPhone ook snel in ontvangst nemen. Over individuele bestellingen kan ik eigenlijk niks zeggen dus daarvoor toch echt het advies om daarvoor contact op te nemen met onze Helpdesk en de makkelijkste manier is om daar een belafspraak voor in te plannen

Beste ​@Jan van KPN, ik heb vandaag een mail ontvangen om een bezorgafspraak in te plannen.  Hij wordt morgen bezorgd. Dus het is ‘opgelost’, maar de onduidelijkheid en miscommunicatie in zo’n bestel- en wachtproces zijn de grootste factoren van frustratie. 

KPN zou er goed aan doen om de voorraadvermelding op de website te koppelen aan het tempo bij de leverancier, in plaats van vreemde beloftes maken die verkeerde verwachtingen scheppen, en die niet worden nagekomen. Zeker als de backoffice/klantenservice ook in het duister tast in de aftersales.

Hoe dan ook, mijne is onderweg dus ik trek mijn beklag weer in.