Skip to main content

Graag zou ik willen weten waarom er op jullie site staat vekrijgbaar vanaf... Iedere keer wordt deze datum door jullie aangepast.

Zou het niet klantvriendelijker zijn door te zeggen leveringsdatum onbekend... het betreft hier een nieuwe telefoon deze heb ik besteld bij jullie maar iedere keer wordt de datum aangepast wanneer hij leverbaar is.  .Vind dit persoonlijk zeer storend en rijkt naar misleiding... Het zou u goed doen hier eerlijker over te zijn. Groet Arjan

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Tja... als  je het toestel gewoon de volgende dag in huis wilt hebben, dan kun je hem beter bij Coolblue ofzo bestellen...


Probleem is dat ze zeggen  dat ze hem die en die datum kunnen leveren  maar als je besteld hebt dan ineens worden de datums gewijzigd.


Heb jaren terug al afscheid genomen van KPN als leverancier van mijn toestel. Mijn ervaring is dat de grote jongens dit beter kunnen en doen dan KPN

 

Hierboven werd al die blauwe jongen genoemd maar er zijn nog een paar grote partijen die dit beter en sneller verzorgen tegen acceptabele prijzen en levertijden. Tevens regelen zij de verlenging of overstap net zo goed of zelfs beter.


Tja... als  je het toestel gewoon de volgende dag in huis wilt hebben, dan kun je hem beter bij Coolblue ofzo bestellen...

 

Die hebben de  telefoon ook niet in voorraad…

Het geeft ook niet als je even moet wachten maar wees daar gewoon eerlijker over.

En pas niet steeds de datums aan.


Zoals ik gewend ben van Kpn… netjes opgelost.

Heb track en trace gekregen en wordt morgen geleverd.