Skip to main content

Mijn vrouw heeft een LG G8x en deze heeft plotseling geen netwerk verbinding meer. Geen internet of mobiel netwerk.

We hebben simkaart in ander toestel geprobeerd en dan krijgen we wel verbinding.

Flight mode staat uit, sim ingeschakeld, apn klopt, maar wanneer ik op netwerk provider zoeken drukt staat er "fout tijdens zoeken naar netwerk"

Is de telefoon kapot?

Hoi @Bas Cornelisse, welkom op ons forum! 
Dat is wel schrikken ineens! Op onze website hebben we hier nog wel een stappenplan voor: Geen of beperkt internet op je telefoon?
Als het daarmee niet op te lossen is zou er inderdaad wel iets met het toestel kunnen zijn. Je kunt daar ook altijd even mee langs een winkel! Dan kunnen ze even meekijken!


Hallo @Bas Cornelisse 

 

Wat je kan proberen is of het resetten van de netwerkinstellingen helpt, hij reset dan alles wat met netwerk te maken heeft, dus mobiele data instellingen, WiFi instellingen en ook de Bluetooth instellingen.


Dat zou je moeten kunnen doen via Instellingen -> Systeem -> Herstart & Reset(zou ook herstel o.i.d. kunnen heten) -> selecteer Netwerk instellingen opnieuw instellen en dan 2 keer Reset Instellingen.
(Vertaalt vanaf een Engelse pagina dus kan allemaal net wat anders heten)

Hier de Engelse tekst voor de zekerheid:

Swipe down from the Notification bar, then select the Settings icon > scroll to and select System > select Restart & reset > select Network settings reset > Reset Settings > select Reset Settings again to confirm.

 


@Bas Cornelisse Heb je inmiddels met de tips van Thomas en GeSp wat meer duidelijkheid gekregen?


Hallo @Bas Cornelisse 

 

Wat je kan proberen is of het resetten van de netwerkinstellingen helpt, hij reset dan alles wat met netwerk te maken heeft, dus mobiele data instellingen, WiFi instellingen en ook de Bluetooth instellingen.


Dat zou je moeten kunnen doen via Instellingen -> Systeem -> Herstart & Reset(zou ook herstel o.i.d. kunnen heten) -> selecteer Netwerk instellingen opnieuw instellen en dan 2 keer Reset Instellingen.
(Vertaalt vanaf een Engelse pagina dus kan allemaal net wat anders heten)

Hier de Engelse tekst voor de zekerheid:

Swipe down from the Notification bar, then select the Settings icon > scroll to and select System > select Restart & reset > select Network settings reset > Reset Settings > select Reset Settings again to confirm.

 

Beste @GeSp ,

 

Bedankt voor je antwoord maar dit had ik al geprobeerd. Ik kon op google een hoop mogelijke oplossingen vinden maar niets loste het probleem op.

De telefoon is inmiddels terug gestuurd voor reparatie.


@Bas Cornelisse Dan hoop ik dat het toestel snel gerepareerd is en weer werkt! Post gerust nog even een topic als we verder iets voor je kunnen betekenen!