Skip to main content

Ik heb bij 1 persoon op mijn mobiel als ik die bel dat die altijd aangeeft lijn bezet. 

 

En dan moet ik diegene appen om mij te bellen. 

 

Hoe kan ik dit veranderen. 

 

Ik heb het contact al keer verwijderd en opnieuw ingevoerd maar dan blijft hetzelfde probleem zich voordoen

@Rietberg 

Heb je die persoon al eens gebeld vanaf een andere telefoon? Lukt dat wel? 

Heeft die andere persoon jou niet (per ongeluk?) geblokkeerd?

 


Ik kan diegene bellen vanaf een andere telefoon.

 

En diegene kan mij wel bellen vanaf zijn telefoon. 

 

Ik kan alleen diegene niet bellen vanaf mijn telefoon krijg dan altijd lijn bezet 


Hallo @Rietberg , nogmaals, wat @Noordzee  ook al schreef, dan kan dat bewuste nummer bij de andere partij (per abuis) geblokkeerd zijn en dan hoor jij de in-gesprek-toon.

 


@Rietberg

 

Heeft die andere persoon jou niet (per ongeluk?) geblokkeerd?

 

@Rietberg

Dat is een instelling op een mobiele telefoon. 

Bij mij is dat : 

Instellingen → 

Telefoon → 

Geblokkeerde contacten → 

Voeg toe 

(Je ontvangt dan geen telefoongesprekken berichten etc. van personen op de blokkeringslijst)  

Als die andere persoon een keertje ergens op een verkeerde toets heeft gedrukt (of ooit eens erg boos op jou is geweest:wink: ), dan kan dit zomaar in zijn/haar telefoon geprogrammeerd staan.   

Probeer dat eens uit te sluiten op de instellingen van de telefoon van die andere persoon. 

 


En @Rietberg ? 

Heeft  die andere persoon jou geblokkeerd? 

De oplossing is dan dat die persoon de blokkade eraf haalt. 

Is het al gelukt? 


@Noordzee 

 

Diegene heeft mij niet op blok staan. 

 

We hebben mij op blok gezet en weer af gehaald maar ook dat helpt niet.

 

Probleem blijft dus 


Goedemorgen @Rietberg, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat is wel heel erg vreemd, wat je nu aangeeft! Ik ben meteen even op zoek gegaan, de oplossingen die hierboven staan heb ik ook gevonden. Daarnaast nog het volgende. Het kan zijn dat je hem als contact niet goed hebt opgeslagen in je telefoon. Heb je al eens geprobeerd om hem te bellen door het nummer in te typen in plaats van hem als contact aan te klikken? Wil je eens kijken of dat werkt?

Zo niet, dan ontvang ik graag je 06-nummer om het een en ander in de systemen na te kijken. Misschien even opnieuw aanmelden bij het netwerk. Laat je jouw 06-nummer dan achter, samen met je naam, postcode + huisnummer, in je Forum profiel?


@Rietberg, ik heb geen reactie meer gezien. Is jouw probleem inmiddels opgelost of speelt het nog steeds?


Hoi Susan 

Sorry door omstandigheden niet gereageerd.

 

Wat je aangeeft heb ik ook al geprobeerd en dan geeft die ook lijn bezet aan.

 

Ik weet niet waar het aan ligt.

 


@Susan_ 

Ik heb me gegevens toegevoegd in me forum profiel

Ik hoop dat je er achter kunt komen waar het ligt 


@Rietberg, hmm dan kijken we verder! Het nummer dat je nu niet kan bereiken, zit dat nummer ook bij een Nederlands telecombedrijf? Of misschien van een buurland? Dan kan het zijn dat die provider hier een stokje voor steekt..

En heb je enig idee of andere mensen (met KPN nummers) ook deze problemen hebben met dat nummer? 


@Susan_  goedemorgen 

 

Diegene met wie ik dit probleem heeft zit bij een Nederlands telecombedrijf.

 

Zover ik weet na enige navraag bij mensen heb ik als enige dit probleem.


@Rietberg, ik heb nog 3 opties zoals het lijkt. Eerste optie is om je simkaart in een ander toestel te proberen. We kunnen dan uitsluiten of het ergens in het toestel zit of misschien wel aan de simkaart ligt. Ligt het aan de simkaart? Dan kunnen we die kosteloos vervangen.

En mocht dat het niet zijn, dan is het verstandig om even contact op te nemen met onze technische helpdesk voor mobiel. Daar ga ik je dan bij helpen!


Reageer