Skip to main content

In de nummers van die ik leuk vindt staat een lokaal bestand.
Kan dit bestand niet verwijderen.
Synchroniseren met lokale nummers met iPhone 12Pro werkt niet.

Hi @Henk de Leeuw,

Als ik het goed begrijp, heb je in de afspeellijst ‘nummers die je leuk vindt’ een bestand staan dat je niet kunt verwijderen? 

Zou je eens bij Spotify in willen loggen op een ander apparaat? Of via de ‘Web player’? Kan zijn dat je hem dan wél kan verwijderen omdat het wellicht een bestand betreft waar je mobiele telefoon niet mee om kan gaan.

Mocht dat niet lukken, dan wil ik je aanraden om contact te zoeken met de helpdesk van Spotify. Daar weten ze precies hoe hun product werkt en kunnen ze je ongetwijfeld verder helpen hiermee!


Erg bedankt voor je hulp👍


Is het gelukt via een ander apparaat @Henk de Leeuw? of moet je dat nog proberen/werkte dat niet? Hoor het graag :smiley:


Het nummer straks nog steeds in Spotify MacBook Pro.Niet op de IPhone en de Webplayer?????


Op IPone staat dat ik 1 nummer leuk vindt.Maar er zit geen nummer in.

Uitloggen en inloggen heeft ook niet geholpen.


Hoi Maja.Het is gelukt.Heb het zelfde nummer nogmaals uit lokaal toegevoegd.Daarna de nummers verwijderd.Eerst het probleem nummer en daarn de laatste toegevoegde.Super bedankt voor je hulp.Goed weekend gewenst.

Henk


Daar ben ik weer.Ik was te voorbarig.Het probleem doet zich nog steeds voor.Misschien moet ik een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord hebben.Maar dat gaat niet zonder jullie hulp.In afwachting Henk


Ah jammer @Henk de Leeuw, het leek even de goede kant op te gaan!

Spotify is niet een product van KPN zelf, ondanks dat je het wel als extra optie kunt bestellen via ons. Wij hebben geen accountgegevens van je en weten ook te weinig over de werking om hier goed bij te kunnen helpen. Dan wil ik je nu dus toch doorverwijzen naar de helpdesk van Spotify zelf:  helpdesk van Spotify (klik). Daar weten ze er uiteraard wél alles van dus ze kunnen je ongetwijfeld helpen om dit opgelost te krijgen :slight_smile: Succes!


In ieder geval bedankt.👍


Toch graag gedaan!