Skip to main content

Gaat het abonnement van mijn kids sim automatisch door onder de zelfde voorwaarden. Het contract is namelijk bijna afgelopen 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Tweeus 

 

Ja, dat klopt na einde contract wordt het automatisch omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd tegen dezelfde voorwaarden.


Dag ook nog een vraag hierover.

Blijft het tarief hetzelfde nadat de looptijd voorbij is en ik het contract laat doorlopen? Ik begreep nl dat verlengen niet kan bij een kids Sim. Dat is jammer want ik wil graag het abonnement houden voor m’n zoon. Bvd


Hallo @Susanmt 

Dit staat op de KPN website (https://www.kpn.com/shop/mobiel/kids-sim) bij Wil je meer weten?

Abonnement (tussentijds) opzeggen

Je kiest zelf de looptijd van je Kids Sim abonnement. Je kunt kiezen uit een 1-jarig, 2-jarig of een maandelijks opzegbaar abonnement.

1-jarig of 2-jarig abonnement

Kies je voor een 1-jarig of tweejarig Kids Sim abonnement? Dan kun je kosteloos opzeggen vanaf de einddatum van je contract.

Zeg je je abonnement niet op? Dan wordt deze na de einddatum stilzwijgend verlengd en omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd. Vanaf dan is je abonnement maandelijks opzegbaar.


Het abonnement loopt in het laatste geval door tegen dezelfde voorwaarden en kosten.