Skip to main content

Beste medewerker,

 

Ik heb op 20 november een iPhone 12 mini bij jullie gekocht i.c.m. een 2 jarig abonnement. Geldt de actie m.b.t. 100 euro korting op Airpods voor de hele maand november? Op dit moment staat op jullie website een looptijd van 23 t/m 27 november, en op moment dat ik mijn bestelling deed op 20 november was de looptijd dacht ik t/m 14 november.

 

Kunnen jullie bevestigen dat ik met aankoopdatum 20 november ook recht heb op de korting? Ik vermoed van wel, gezien de actie lijkt te zijn verlengd. Maar graag even een bevestiging.

 

Kunnen jullie tevens bevestigen dat het de Airpods 2 betreffen? Dit staat niet expliciet vermeld, maar lijkt me gezien bedrag wel aannemelijk (en Airpods 1 zijn volgens mij niet meer in de verkoop?)

 

Alvast bedankt.

Hi @MichielvandeRij!

Als je op de 20e hebt besteld, kan je niet meedoen met de Black Friday actie die vanaf de 23e loopt, maar met de actie die daarvoor actief was, van de 6e tot en met de 22e :slight_smile: Om gebruik te maken van het aanbod, kan je het formulier voor deelname aan de iPhone 12 mini Airpods actie invullen!

Het betreft hier inderdaad  AirPods 2 (EAN 190199098572)  


Bedankt voor de beantwoording van mijn vraag!


Graag gedaan, alvast veel plezier met je AirPods!


Beste @Maja_ ,

 

Zie mijn eerdere bericht hierboven. Ik heb uiteindelijk op 30 november de AirPods besteld via de KPN AirPods actie (op 20 november heb ik een iPhone 12 mini gekocht via KPN). Ik heb hier ook een bestelbevestiging van ontvangen (direct na plaatsen bestelling).

Ik heb tot op heden de AirPods echter nog niet ontvangen, en ook helemaal geen bericht ontvangen van KPN wanneer ze binnen gaan komen. 

 

Kunnen jullie aangeven wanneer deze verzonden gaan worden? Of is er misschien iets misgegaan in het bestelproces...?


Hi @MichielvandeRij, we zien dat je aanvraag op de 15e goed is gekeurd, zou je eens kunnen kijken of je op die dag een mailtje binnen hebt gekregen dat in de map met ongewenste email of bij de spam terecht is gekomen?


Hoi @Maja_ , nee ik heb helaas geen mail gehad... Ook niet in de spam folder. 
 

Worden de AirPods op korte termijn verstuurd? Of moet ik nog iets doorgeven via de mail (die ik niet gehad heb) voordat ze verstuurd worden..?


Heb je al wel de mail gehad met een betaallink en de betaling voldaan? Vanaf het moment dat de betaling binnen is, kan het nog maximaal 4 weken duren voordat je ze ontvangt. Meestal gaat dat sneller hoor, doorgaans hebben mensen ze na een week of 2 :slight_smile:

Kerst zit er nu wel tussen, dus dat kan voor een kleine vertraging zorgen. 


@Maja_ nee, ik heb geen betaallink ontvangen (en dus ook nog niet betaald). Maar wel een bestelbevestiging (registratienummer wat hierop vermeld staat is: 2240535). 

Mij lijkt dat er dan ergens iets verkeerd is gegaan in het bestelproces? Wat kan ik nu het beste doen?


Ik ga hier even achteraan, op de 15e hoor je een mail te hebben ontvangen met de betaallink, ze wachten nu op de betaling vanuit jou terwijl jij wacht op een reactie vanuit hun. Dit schiet niet op dus :wink: Ga nu het verzoek indienen dat ze de mail opnieuw naar je versturen!


@Maja_ Super bedankt! Maar helaas nog steeds geen betaallink ontvangen (kun jij zien of deze wel al opnieuw verzonden is?). Ik probeer anders morgen ook wel even de klantenservice te bellen… 


Nog niet, ik heb gemaild met het verzoek om het nogmaals te versturen maar doordat kerst er tussen zat, duurt het iets langer dan normaal voordat ik weer een antwoord van ze krijg. Hopelijk weet ik morgen meer!