Skip to main content

ik heb kpn sim only abonnement en wil deze behouden. wil iphone se los kopen bij kpn, kan dat?

Hallo @Rsch, bij voldoende voorraad en beschikbaarheid zijn toestellen los te koop in KPN winkels. Online via de website alleen in combinatie met een nieuw/verlengd abonnement.


Hoeveel kost de iphone se los ?


Hoeveel kost de iphone se los ?

@Tjoentjoen: Ligt aan de specs, maar zie hier: https://shop.kpn.com/mobiel/apple/iphone-se-2020/white-256gb/


Slecht, dat een toestel online alleen mét abonnement gekocht kan worden.

Ik heb KPN compleet, mijn toestel is defect, en moet nu online bestellen bij een ander bedrijf omdat de KPN winkels dicht zijn. 

Wat een beroerde service voor eigen klanten 


Slecht, dat een toestel online alleen mét abonnement gekocht kan worden.

KPN is een provider. Geen telefoonverkoper. 

Ik heb KPN compleet, mijn toestel is defect, en moet nu online bestellen bij een ander bedrijf omdat de KPN winkels dicht zijn. 

Zelfs in een KPN winkel kan je niet altijd zomaar een los toestel kopen. Je kunt alleen kopen wat op dat moment op voorraad is. Bestellen of reserveren kan vaak niet. 

Wat een beroerde service voor eigen klanten 

 


Dus inderdaad een slechte service naar eigen vaste klanten die alles hebben ondergebracht bij KPN.

Dus de volgende keer een abonnement bij diegene die het mooiste aanbod heeft.

Misschien bye bye KPN 


Het is vanuit KPN gezien een kwestie van prioriteiten stellen. Zich richten op de core business. En dat is niet losse toestellen verkopen. Losse toestellen verkopen is voor KPN toch iets waar ze nooit iets aan zullen verdienen.

Waarom wilt u zo graag een los toestel bij KPN kopen? Waarom koopt u die niet gewoon bij Coolblue ofzo? Of bijvoorbeeld bij de Mediamarkt? Ik heb ook een los toestel, maar dat komt gewoon bij Belsimpel vandaan. Waarom KPN?


Denk zelfs dat je bij een ander een los toestel kopen beter af bent dan bij KPN, ook als je hem zo zou kunnen kopen zonder restricties.

De echte telefoon verkopers zijn sneller met leveren, sneller met klachten afhandeling, sneller met ruilen, sneller bij een mogelijk defect, enz…. allemaal zaken die KPN ergens onder aan het lijstje met werkzaamheden heeft hangen.

 

Maar @Janneman50 , huidig toestel bij je abonnement gekocht, waarschijnlijk nog garantie, of is het mollest van buitenaf.