Skip to main content

Hi KPN,

Ik zou graag mijn sim only abbo willen verlengen met toestel maar ik zie dat de iPhone  13 mini 744,- kost terwijl concurrenten als t- mobile exact hetzelfde toestel met ook 128gb aanbied voor 567,-. 

hoe kan dit verschil zo groot zijn? Zo dwing je je klanten toch om over te stappen !? 
 
Groeten,

Saskia 

Hoe komt u aan die prijs van € 567,- bij T-Mobile? Want ik zie € 744,- staan:

 


 


 

Prijs Ex BTW zo te zien….. Je zit op de zakelijke bladzijde te kijken en niet op de consumenten site.


Oh Sorrie dat verklaard het grote verschil… maar verschil met bel simpel/ Vodafone is nog steeds bijna 100,-.. 

 


Hi KPN,

Ik zou graag mijn sim only abbo willen verlengen met toestel maar ik zie dat de iPhone  13 mini 744,- kost terwijl concurrenten als t- mobile exact hetzelfde toestel met ook 128gb aanbied voor 567,-. 

hoe kan dit verschil zo groot zijn? Zo dwing je je klanten toch om over te stappen !? 
 
Groeten,

Saskia 

 

Hoezo gelijk denken aan overstappen?

Met sim only zijn prijs abonnement en toestel toch gescheiden? Het is niet dat je hem er net als bij een abonnement "bij krijgt" (afbetaald)

De sim only gaat KPN aan. Daar moet je de juiste kiezen die bij je past.

Dat toestel kun je overal kopen, hoeft niet bij KPN te zijn. Bij een snelle zoekttocht op vergelijkingsites vind ik hem hooguit een tientje goedkoper. Wellicht is er nog refurbished te vinden of ergens een goede inruilactie.


Externe partijen zoal Belsimpel krijgen soms een bonus voor als ze een nieuwe klant binnen halen. Deze berekenen ze door aan u. Hierdoor is het toestel soms goedkoper. Dit doet KPN ook. Dit is dus alleen voor nieuwe klanten. Niet voor bestaande. 


Hi Sass88, welkom op het forum. 

Externe partijen zoal Belsimpel krijgen soms een bonus voor als ze een nieuwe klant binnen halen. Deze berekenen ze door aan u. Hierdoor is het toestel soms goedkoper. Dit doet KPN ook. Dit is dus alleen voor nieuwe klanten. Niet voor bestaande. 

Dit gebeurt inderdaad bij externe partijen die nieuwe klanten aanmelden, indirect kan het ook komen doordat Belsimpel heel groot inkoopt. 

Hi KPN,

Ik zou graag mijn sim only abbo willen verlengen met toestel maar ik zie dat de iPhone  13 mini 744,- kost terwijl concurrenten als t- mobile exact hetzelfde toestel met ook 128gb aanbied voor 567,-. 

hoe kan dit verschil zo groot zijn? Zo dwing je je klanten toch om over te stappen !? 
 
Groeten,

Saskia 

 

Hoezo gelijk denken aan overstappen?

Met sim only zijn prijs abonnement en toestel toch gescheiden? Het is niet dat je hem er net als bij een abonnement "bij krijgt" (afbetaald)

De sim only gaat KPN aan. Daar moet je de juiste kiezen die bij je past.

Dat toestel kun je overal kopen, hoeft niet bij KPN te zijn. Bij een snelle zoekttocht op vergelijkingsites vind ik hem hooguit een tientje goedkoper. Wellicht is er nog refurbished te vinden of ergens een goede inruilactie.

Dit is ook juist, je kunt gerust een toestel ergens anders kopen en bij ons blijven met je abonnement. Uiteraard aan jou de keuze.