Skip to main content

Waarom bij een maandelijks opzegbaar abonnement, 3 maanden wachten voordat ik hem kan opwaarderen. 

En waarom staat dat niet op de pagina waar je het abonnement afsluit.

Ik denk eerlijk gezegd dat dit een fout in het systeem is, ik zou er eventjes achteraan bellen :-) 

 

0800 - 0402 


Heb inmiddels twee keer contact gehad, en twee verschillende antwoorden gekregen.

Wordt vervolgt.🤣


@Henk Es

Een mobiel Hussel abonnement kan 1 keer per maand worden aangepast. Dit kan voor de eerste keer de eerste maand. Dus pas in maand 2. De wijziging gaat dan in aan het begin van de volgende maand. Dat is dus aan het begin van maand 3.


Oké,  waarom staat dat niet op de pagina waar je het online abonnement afsluit. Staat 1keer per maand aanpassen.

Zal ongetwijfeld ergens in de algemene voor waarden staan.

Maar voelt toch een beetje als misleiden, was mij in ieder geval niet duidelijk,  en dus erg onhandig.


Oké,  waarom staat dat niet op de pagina waar je het online abonnement afsluit. Staat 1keer per maand aanpassen.

Zal ongetwijfeld ergens in de algemene voor waarden staan.

Maar voelt toch een beetje als misleiden, was mij in ieder geval niet duidelijk,  en dus erg onhandig.

Als dat zo is dan ben ik het helemaal met je eens. Maandelijks te veranderen moet gewoon maandelijks te veranderen zijn. (Dat je dan moet wachten tot de volgende facturatieperiode tot dat het ingaat is natuurlijk logisch)