Skip to main content

Kansloos bureaucratisch bedrijf is het toch. Op advies van KPN zakelijk een mobiel abonnement afgesloten dat ik 1 maand zou gebruiken. Dat was niet erg vertelde de kpn medewerker, want het was maandelijks opzegbaar. Volgens kpn kon ik dan prima met dit onbeperkte data simkaartje thuiswerken totdat kpn eindelijk met een maand vertraging mijn internet ging aansluiten. Dat kan dus helemaal niet want dat onbeperkte internet van KPN stopt iedere dag na 5 GB. Tot overmaat van ramp in het abonnement helemaal niet maandelijks opzegber. Je betaalt er altijd nog een maand bij. Uitermate slechte service en niemand bij de klantenservice die je dan kan helpen om hierin iets tegemoet te komen. Het gaat me niet eens om het weggegooide geld, maar om het principe. Dit is echt je klant belazeren.

Voor mij een reden om zowel met ons bedrijf als privé over te stappen zo snel als dat mogelijk is.

Er is 1 maand opzegtermijn. Dat betekent dus dat als je vandaag opzegd, dat je inderdaad nog een maand moet betalen. Dat geldt voor iedereen, dus ook voor u. Dat heeft niets te maken met burocratie of "slechte service".

En die 5 gb per dag staat ook gewoon op de site:

Als de 5 GB op is, kunt u extra GB toevoegen. Kostenloos. 


Goedenavond @mk2020, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Maandelijks opzegbaar betekent inderdaad dat je vandaag de opzegging doorgeeft (15 mei) en er dan op 15 juni vanaf bent. Je behoud een maand opzegtermijn, zoals omschreven in de voorwaarden. Zoals hierboven aangegeven staat ook de 5GB in de voorwaarden en kan je dit, zonder extra kosten, steeds weer ophogen. Het is belangrijk om de voorwaarden te bespreken met de klant, maar de klant heeft hier ook zelf zicht op en de verantwoordelijkheid om de voorwaarden door te lezen. Indien het niet gemeld is, dan daarvoor mijn excuses. Maar ik hoop dat het op deze manier iets duidelijker is geworden!

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!