Skip to main content
Beantwoord

Maandelijkse MB bundel

  • December 22, 2020
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Ook mijn voorraad MB's zijn verdwenen en enkel zie ik de MB's (of het kado van KPN) van 1 maand. Ik kan dan weliswaar klikken op "MB's in wachtrij” daar staat inderdaad het aantal MB's wat ik elke maand nog heb staan, maar daar staat achter vermeld dat deze MB's nog maar 15 dagen geldig zijn. Ik hoop dus niet dat deze "voorraad” MB's over 15 dagen ineens verdwenen zijn!

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor de vraag aangemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Dag @Irene S, je hoeft je geen zorgen te maken over jouw MB's! Zolang je nog een Telfort abonnement hebt, blijf je de Telfort voorwaarden behouden en kan je de overgebleven MB's meenemen naar de volgende maand. De weergave in MijnKPN doet anders vermoeden, maar dit komt omdat MijnKPN nog vooral is ingericht op KPN abonnementen, waar je de MB's niet meeneemt. Het lijkt dus alleen zo. Achter de schermen neem je jouw MB's gewoon mee naar de volgende maand.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Nieuwkomer
  • December 23, 2020

Hier ook hetzelfde probleem. Verhuisd vanaf Telfort met behoud van de toen geldende voorwaarden, waaronder het meenemen van niet gebruikte MB's. Ik heb net telefonisch contact gehad met de KPN helpdesk. Deze geeft aan dat ze een technische storing in het systeem hebben waardoor het aantal MB's niet goed wordt weergegeven. Achter de schermen zijn ze druk om dit te herstellen.

Ik zou even een screenshot maken van de MB's die je nog tegoed hebt, dan kun je hier altijd naar verwijzen mocht het nodig zijn.

Hopelijk is het allemaal snel hersteld.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 23, 2020

Dank voor het antwoord en advies. Zal ik doen


Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 30, 2020

Dag @Irene S, je hoeft je geen zorgen te maken over jouw MB's! Zolang je nog een Telfort abonnement hebt, blijf je de Telfort voorwaarden behouden en kan je de overgebleven MB's meenemen naar de volgende maand. De weergave in MijnKPN doet anders vermoeden, maar dit komt omdat MijnKPN nog vooral is ingericht op KPN abonnementen, waar je de MB's niet meeneemt. Het lijkt dus alleen zo. Achter de schermen neem je jouw MB's gewoon mee naar de volgende maand.