Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Ook mijn voorraad MB's zijn verdwenen en enkel zie ik de MB's (of het kado van KPN) van 1 maand. Ik kan dan weliswaar klikken op "MB's in wachtrijā€¯ daar staat inderdaad het aantal MB's wat ik elke maand nog heb staan, maar daar staat achter vermeld dat deze MB's nog maar 15 dagen geldig zijn. Ik hoop dus niet dat deze "voorraadā€¯ MB's over 15 dagen ineens verdwenen zijn!

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor de vraag aangemaakt

Hier ook hetzelfde probleem. Verhuisd vanaf Telfort met behoud van de toen geldende voorwaarden, waaronder het meenemen van niet gebruikte MB's. Ik heb net telefonisch contact gehad met de KPN helpdesk. Deze geeft aan dat ze een technische storing in het systeem hebben waardoor het aantal MB's niet goed wordt weergegeven. Achter de schermen zijn ze druk om dit te herstellen.

Ik zou even een screenshot maken van de MB's die je nog tegoed hebt, dan kun je hier altijd naar verwijzen mocht het nodig zijn.

Hopelijk is het allemaal snel hersteld.


Dank voor het antwoord en advies. Zal ik doen


Dag @Irene S, je hoeft je geen zorgen te maken over jouw MB's! Zolang je nog een Telfort abonnement hebt, blijf je de Telfort voorwaarden behouden en kan je de overgebleven MB's meenemen naar de volgende maand. De weergave in MijnKPN doet anders vermoeden, maar dit komt omdat MijnKPN nog vooral is ingericht op KPN abonnementen, waar je de MB's niet meeneemt. Het lijkt dus alleen zo. Achter de schermen neem je jouw MB's gewoon mee naar de volgende maand.