Skip to main content

Hoi, 

 

Ik wil de maandelijkse sms (‘beste klant vandaag start uw nieuwe maand. Uw actuele bundelstand is beschikbaar op mijn kpn App’) graag uitschakelen en kan dit niet zelf doen. Kan dit geregeld worden? 

Hoi @VStefan, welkom bij ons op het forum. Dit kan je inderdaad niet zelf uitschakelen, ik kan er met je naar kijken, Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen, met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN? Met de volledige gegevens kan ik aan de slag.


Hoi Jasper, gedaan! 


Merci @VStefan, ik heb deze sms'jes bij deze voor je uitgezet!


Bedankt! 


Ik heb alleen voor deze vraag een profiel aangemaakt. Zou deze weer verwijderd kunnen worden nu dit is afgehandeld? Ik zie namelijk dat ik dat zelf niet kan doen. 

 

Alvast bedankt! 


Graag gedaan @VStefan! Ik kan jouw profiel anonimiseren, mocht je in de toekomst een andere vraag hebben zal je dit account niet meer kunnen gebruiken. Weet je het zeker?


Hoi Jasper, ja hoor, ik weet het zeker! Je mag mijn account verwijderen. Dankjewel! 


Dan ga ik dat nu voor je doen @VStefan! Je zult er zo geen gebruik meer van kunnen maken :slight_smile:  Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, we helpen je graag natuurlijk


Goedemorgen, ik heb dezelfde vraag als hierboven. Willen jullie svp bij mij ook de maandelijkse sms ‘start van de nieuwe maand’ uitzetten? Dank!


Welkom bij ons op het forum @pieniiiee. Ik heb ook dezelfde vraag als hierboven :slight_smile:

Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen, met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN?

Ik weet nu niets meer dan jouw gebruikersnaam, daarmee kan ik het abonnement niet vinden. Als je deze gegevens invult en laat weten dat je dat hebt gedaan kan ik met je meekijken.


Ha Jasper, dank voor je reactie. Ik heb in de tussentijd al contact gehad met je collega via de chat. Ik begreep dat dit zich voordoet bij voormalige Telfort abonnementen. Als het goed is heeft je collega het nu voor mij uitgezet. We gaan het zien volgende maand. Zo niet, dan kom ik bij je terug🙂. Dank ik voor nu!