Skip to main content

Graag wil ik voor mijn beide nummers de storende, op vervelend tijdstip, maandelijks sms waarin de nieuwe maandbundel wordt aangekondigd uitschakelenĀ 

GoedemorgenĀ @Summ! Bedankt voor jouw verzoek.

Vul jij ook jouw klantgegevens in, in jouw Forum profiel zodat wij jouw verzoek in behandeling kunnen nemen?

  • Graag jouw volledige naam + geboortedatum
  • Klantnummer en de 06 nummersĀ 
  • Postcode en huisnummer
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?

In het vakje ā€˜Persoonlijke opmerkingenā€™ kun je eventueel extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken om je verzoek in orde te maken.Ā Alvast bedankt!


Sorry, maar ik kan nergens mijn klantgegevens aanvullen met geboorte datum , klantnummer en laatste 3 cijfers van banknummer.

Bij forum profiel, moet ik inloggen, maar kom niet op pagina waar ik dit kan aanvullenĀ 


Profiel heb ik aangevuld inmiddels.Ā  Graag sms voor maandbundelĀ  voor mijn beide telefoonnummers uitschakelen.Ā  Alvast bedanktĀ 


Profiel heb ik aangevuld inmiddels.Ā  Graag sms voor maandbundelĀ  voor mijn beide telefoonnummers uitschakelen.Ā  Alvast bedanktĀ 

Ā 


Bedankt voor het doorgeven van jouw gegevens. De maandelijkse SMS is bij deze uitgeschakeld voor beide nummers.