Skip to main content

Antwoord op “Bedankt voor uw reactie”.

Het is mij onduidelijk welke reactie dit betreft. Maar hier komt er een: wat doet u met een medewerkster die mij glashard zegt: „Als u niet tevreden bent, dan gaat u toch naar een ander! (afgelopen zaterdag). De gesprekken worden toch opgenomen?

Mag ik ontevreden zijn na 11 (!) monteurs, 4 modems, 2 TV-ontvangers, een kapotte kabel buiten de woning die misschien wordt gerepareerd maar waarschijnlijk niet omdat ik over een maand ga verhuizen. Moet ik dit voor de nieuwe bewoners zo achterlaten?

Gelukkig heb ik via een KPN-winkel (een gouden greep van mijn echtgenote) een noodpakket Mobile WiFi gekregen waardoor alles weer werkt. De handleiding van de Mobile WiFi is trouwens volstrekt onvoldoende. Hier was de medewerker van het call centerhet volkomen mee eens (afgelopen dinsdag - zeer goed geholpen). Maar waarom toevallig via een KPN-winkel? Had ik een maand zonder email en internet moeten zitten en twee mobiele telefoons die continu op 4G werken?

Dan heb ik het niet over de frustraties van jaren (“zoek online”, als dat het juist niet doet; na 20 minuten wachten verbroken te worden, met een kluitje in het riet gestuurd te worden - zie de aantallen monteurs, modems en TV-ontvangers - omdat men het ook niet weet en het echte probleem niet wordt aangepakt, de uren/dagen die ik inmiddels met 0800-0402 gebeld heb. Ik ken geen bedrijf met zoveel kluitjes.

U mag reageren. M.W. Nijsse. Klantnummer ***

 

Admin: klantnummer verplaatst naar forumprofiel vanwege privacy.

 

Hoi @Nijsse, welkom hier. 

Wet een gebeuren zeg. Er zijn dus al 11 monteurs geweest, nog niemand heeft het kunnen verhelpen. Klinkt als een zeer raar moeilijk probleem. Ik snap dan ook wel dat je niet blij bent. Ik zie ook dat het aangemeld is bij KPN Netwerk NL. Heb je daar al contact mee gehad? Want als ik jouw dossier lees, zit het in de infrastructuur. Hierdoor kan ik op dit moment niet zo heel veel betekenen. 

Ik begrijp ook dat de frustratie hoog zit. Dit omdat je niet altijd even goed geholpen bent. Dat is niet fijn om te horen, excuses hiervoor. 

Nu heb je gelukkig wel internet via een Noodpakket. Dat is fijn. Maar ook hoe deze verkregen is had anders gekund. Ik hoop in ieder geval dat er nog een oplossing gevonden kan worden. Maar na zoveel monteurs enz. kan dat nog wel eens een hele lastige worden.