Skip to main content
Beantwoord

Mag mijn mobiel abonnement niet veranderen, foutmelding

• August 3, 2025
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

‘’U kunt uw abonnement niet wijzigen, omdat een wijziging naar ander product niet is toegestaan of omdat er een wijzigingsverzoek in behandeling is. ‘’

Er is in 8 jaar niets veranderd in mijn mobiel abonnement, dit is duidelijk een fout in het systeem van KPN, verwacht ZSM antwoord van KPN.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@dvijge, zo'n melding kan inderdaad komen als er een wijziging open staat. Maar als je al 8 jaar niets hebt gewijzigd aan je abonnement is het niet heel waarschijnlijk dat dat het geval is. Het zou kunnen dat het abonnement dusdanig oud is dat er niets meer aan veranderd kan worden, maar dat kan ik niet zien. De opties die Jan noemt om contact te krijgen zijn voor zo'n situatie het beste. Je kunt er ook een terugbelafspraak voor maken.

via X of Facebook of even langs een lokale KPN-winkel gaan.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 3, 2025

Beste ​@dvijge hier krijg je geen antwoord, want dit forum is geen klantenservice van KPN.

Morgen even bellen met 0800 0402, via X of Facebook of even langs een lokale KPN-winkel gaan.

Succes.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 6, 2025

Hoi ​@dvijge, zo'n melding kan inderdaad komen als er een wijziging open staat. Maar als je al 8 jaar niets hebt gewijzigd aan je abonnement is het niet heel waarschijnlijk dat dat het geval is. Het zou kunnen dat het abonnement dusdanig oud is dat er niets meer aan veranderd kan worden, maar dat kan ik niet zien. De opties die Jan noemt om contact te krijgen zijn voor zo'n situatie het beste. Je kunt er ook een terugbelafspraak voor maken.

via X of Facebook of even langs een lokale KPN-winkel gaan.