Skip to main content

Ik kreeg vandaag een mail met het bericht dat de bestelling van mijn nieuwe simkaart is geannuleerd. Ik heb echter nooit een nieuwe simkaart besteld. Wat is hier aan de hand?

Welkom op het forum @Tony T! Ik wil graag voor je kijken waarom je deze melding hebt gekregen. Om dat te kunnen doen wil ik je vragen je profiel in te vullen. Laat hier even weten wanneer je dit gedaan hebt. Dan ga ik het voor je na. 

Kan je ook nog laten weten of er iemand anders is die toegang heeft tot je MijnKPN? Dit zijn namelijk gegevens die je nodig hebt om een nieuwe simkaart aan te vragen. 


Dank voor je antwoord, Bram. Ik heb mijn profiel ingevuld. Niemand anders heeft toegang tot mijn MijnKPN.


@Tony T ik zie geen aanvraag voor een nieuwe simkaart. Ik zie ook geen mail met de informatie die je aangeeft. Ik denk daarom dat je je geen zorgen hoeft te maken over de veiligheid van je producten.

Wel kan het gaan om een poging tot phishing. Van welk e-mailadres heb je de mail ontvangen?

 


Ik heb een mail ontvangen van noreply@kpn.com


@Tony T ik heb nog een keer voor je gekeken maar rond die tijd zijn geen bestellingen geplaatst of wijzigingen gedaan. Daarom ga ik er vanuit dat het in dit geval gaat om een foutje in het systeem zonder gevolgen. Er is in ieder geval geen risico voor je abonnement of de veiligheid daarvan. 🙂