Skip to main content

Kreeg deze mail:

 
Beste meneer Kromme,

Goed nieuws. Vanaf nu heb je geen 25 GB aan data in de EU, maar wel 50 GB per maand. Heel handig als je deze zomer nog op vakantie gaat in Europa. En natuurlijk mag je deze MB’s ook delen. Mocht je aan deze 50 GB per maand in de EU toch nog niet genoeg hebben? Dan kan je een extra bundel kopen voor 1,99 per GB (dit was 2,99).

Met vriendelijke groet,

 

Waarom zie ik dat verdubbelde getal niet terug in mijn kpn?

Hallo @Cheese 

Kijk daarvoor in de MijnKPN app.

Via “Meer opties bekijken” en “Al mijn bundels bekijken” kom je op het volgende scherm.

 

Bij “Binnen EU” zie je nu een maandbundel van 50.050 MB in plaats van 25.050 MB.


Dan staat er dat ik geen ectra opties heb en blijft het bij 25 gig 


 

 

Admin: afbeelding bewerkt, 06-nummer verwijderd


Dat plaatje suggereert dat je geen “unlimited data” abonnement hebt, maar dan is het vreemd dat je het het mailtje hebt ontvangen. De wijziging van 25 → 50 GB in EU is alleen van toepassing op dat abonnement.

Pas op: denk aan je privacy en poets je 06-nummer weg. Dit is een openbaar forum.
Bewerk je bericht via de drie puntjes rechtsonder en dan “Bewerk”.


06 verwijderen lukt me niet. Ook niet hele plaatje verwijderen

Nu heb ik mijn abo gewijzigd voordat de vervaldatum ingegaan is. Dat zal dan wel de reden zijn.


Een KPN medewerker haalt het nummer wel weg, ik heb ze een seintje gegeven.

Heb je je abonnement gewijzigd? Heb je “unlimited data” veranderd naar een vast aantal GB’s?
Dan gelden die ook in Europa (EU).


Einddatum contract is 10 10-22 dus dan gaat de wijziging naar unlimited wss pas in.


Plaatje is trouwens nog niet verwijderd?


Mijn seintje is zojuist opgepakt @Cheese  , de KPN moderators zijn niet 24 uur per dag aanwezig 😉
Het plaatje is aangepast, het nummer is weggepoetst.


 KPN moderators zijn niet 24 uur per dag aanwezig 😉

Dat moeten we dan snel veranderen, we kunnen er ook 26 uur per dag van maken.😎😋
Zet ze maar aan het werk @RBxx !

 

 

AU niet slaan!


Ok bedankt.


Hoi @Cheese, ik heb even meegekeken. 

Ik zie dat je een 25GB abonnement hebt. Vandaar dat je ook maar 25GB hebt in het buitenland. Je geeft aan dat je jouw abonnement gewijzigd hebt, dus van Onbeperkt naar 25 GB. De mail is ook al enkele weken geleden verstuurd toen je nog het andere abonnement had. De mail en jouw wijziging zal elkaar net gekruist hebben verwacht ik. 


Nee is andersom. Heb abo gewijzigd van 25 gig naar onbeperkt. Alleen is dat nog niet ingegaan omdat vorig contracht pas 10-10-22 afgelopen is 


Aha op die manier. De wijziging moet nog verwerkt worden. Dit gebeurt in de nieuwe factuurperiode. Dan krijg je ook de 50GB in het buitenland. 


Ja dan was de mail die ze me stuurden met verdubeling van 25 naar 50 gewoon te vroeg verstuurd.


Ja dat denk ik ook. In ieder geval is het nu duidelijk. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan weten.