Skip to main content

hallo kpn, 

ik probeer al 3 dagen contact op te nemen met jullie maar word elke keer weg gedrukt..

ik heb me baan verloren waardoor ik moeite heb met betalen.. ik heb een betaal achterstand van 153 ik zou deze maand de helft daarvan kunnen betalen en de ander helft volgende maand.. ik wou vragen als dit mogelijk is, het lukte niet met bellen dus doe het dan maar zo 

hoop snel van jullie te horen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.

Lukt het deze maand niet om je factuur te betalen? Je mag van ons een keer later betalen. Dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Op die datum maak je het bedrag aan ons over. Je ontvangt hiervoor een e-mail met een iDEAL link.

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1


Hallo @melliee  In dit geval moet je niet vragen om een (willekeurige) medewerker te spreken, maar je moet vragen naar afd. “Collections”. Alleen deze financiële afdeling kan bepalen of een betaling in termijnen mogelijk is. Ze zijn telefonisch bereikbaar via 0800-0402 tijdens kantooruren.

Sterkte !!


ik heb contact proberen op te nemen met dat nummer, krijg dan dit nummer is momenteel niet bereikbaar heb nu 3 dagen geprobeerd en krijg steeds het zelfde


Hallo @melliee Wat een enorm verdrietige situatie. Ik hoop je snel weer aan de slag kunt. Voor het maken van een eenmalige betaalafspraak kun je de link gebruiken die Jeroen je gaf. Wil je een andere, meer specifieke regeling treffen dan zul je echt even moeten bellen met de afdeling Collections, zoals Rbxx al aangeeft. Zij zijn de enige partij die je daarbij verder kan helpen. Tijdens kantooruren zijn ze gewoon bereikbaar en een collega van de klantenservice kan je doorverbinden. 


Reageer