Skip to main content

Heb ook een melding gekregen van die 5 GB extra. Echter als ik inlog in de app zie ik niet terug dat ik die 5 GB ook inderdaad heb gekregen. 

Waar valt dat te zien?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

late reactie op jouw opmerking omdat ik nu pas commentaar ben gaan maken bij kpn..ik heb ze ook nooit gekregen en mijn man wel afgelopen december,ik kreeg wel melding, net als vandaag, kreeg hij 13gb erbij en ik niets, zelfde abo, contact gehad met kpn en is gewoon soort loterij schijnbaar..blij gemaakt met een bekende dode mus vind ik 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

@Hanniejetje, Nu is het wat te laat om die 5G nog te geven, dat had direct ik december geregeld moeten worden. 

En bepaalde abonnementen krijgen inderdaad extra data erbij. Jij hebt echt precies hetzelfde abonnement als van jouw man? Anders kijk ik dat nog even na, wil je dan jouw profiel voorzien van gegeven? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 


hoi Bart,,profiel aangepast..ik heb via de chat gesproken met iemand en die zei dat sommige het wel krijgen en sommige komen nog of niet, hij wist het niet precies..hij zei wel dat ik mijn mb niet helemaal gebruik en dat de reden is,maar mijn man gebruikt ook niet alles..en het is wel fijn als we straks weer op de camping staan want dan is mijn verbruik vele malen hoger..mijn man krijgt nu elke maand 13 gb erbij als trouwe klant..zelfs mijn hoog bejaarde ouders kreeg ik vandaag een mail via mijn mailadres dat ze 2 gb erbij krijgen terwijl die een oude nokia hebben , hahah...die weten niet wat internet is !! in december kregen mijn man en ik beide bericht van de 5 gb, bij mijn man stond het er meteen op en ik kreeg niets :sleepy: ..fijn als je wilt kijken Bart..!! thks


Die 5 GB in december was 1malig, voor 1 maand dus. Die hebben alle klanten van KPN gekregen.

Die 13 GB van nu zijn blijvend, elke maand dus, en hebben niets met die 5 GB van december te maken.


Nick83- behalve ik,haha..maar de 13 gb zou ik ook graag willen dus, hoop dat ze iets kunnen betekenen voor mij ..gr


Dat snap ik erg goed. Ik kan dat enkel niet beloven.