Skip to main content

Hoi,

Ik loop tegen het volgende aan.

Op mijn telefoon (android) kan ik met 4/5G de marktplaats app niet gebruiken. Kan de app wel openen maar is geen vulling van advertenties e.d.

Via wifi heb ik dit probleem niet, erg vervelend.

Heb alle recente updates. Als ik de app verwijder en opnieuw installeer dan werkt het 1 of 2 keer en vervolgens weer dezelfde problemen.

Contact met marktplaats gehad en die geven aan dat het een provider dingetje moet zijn.

 

Wie herkent dit? En wat moet ik doen/veranderen kwa instellingen.

 

MvrGr, Marcel

Hoi @Woody2020, welkom op ons forum!
Aan onze kant moet eigenlijk alles wel goed staan, als daar iets niet goed had gestaan had helemaal niets gewerkt.

Kan het zijn dat je bij de toestemmingen misschien iets uitgevinkt hebt staan bij de marktplaats app? Of misschien iets van een datasaver ingeschakeld?
Anders zou je ook via de playstore feedback in kunnen dienen bij de marktplaats app, meestal zit je dan meteen bij de ontwikkelaars!


Ha Thomas,

Dank voor je antwoord. Ik was inderdaad al begonnen bij Marktplaats zelf. Deze gaven het volgende antwoord op dezelfde vraag.

" Wat vreemd dat je een foutmelding krijgt als je via je mobiel data zit en als je de Wi-Fi gebruikt dat alles gewoon goed gaat.

Als je gewoon via de Wi-Fi kan betekent dat wij je niet geblokkeerd hebt, ik zie ook geen blokkade (geweest) in je account. Ik raad je aan om contact op te nemen met je mobiel provider en melden dat als je via de Wi-Fi zit dan lukt het wel om in Marktplaats te komen en als je de mobiel data gebruikt dan krijg je een foutmelding.

Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust graag.".

 

 

Wat kan ik hier nu mee?

Marcel


Hoi @Woody2020, dat sluit wel het een en ander uit maar net als Marktplaats kan ik je vertellen dat dit niet iets aan onze kant is. Ik vermoed dat het iets van een instelling van je toestel is zoals ik hierboven noem.
Denk bijvoorbeeld aan een datasaver instelling of een ontbrekende permission die de app nodig heeft om mobiel internet te gebruiken.


Hoi,

Had met te verlenen rechten te maken ergens verstopt in de telefoon.

Gr Marcel