Skip to main content

Hoi ik ben van de week overgestapt naar unlimited date ik weet dat dit 5 gb per dag is.

maar klopt het dat je overzicht van je mb overzicht dan verdwijnt?

Ja. Je kan niet meer zien hoeveel je nog hebt.


Heb een abonnement per maand van 4000 MB in de zomer op de camping gebruik ik dit wel maar in de winter thuis waar overal WiFi is thuis op mijn werk bij mijn vrijwilligerswerk etc. Gebruik ik bijna niets weet iemand daar een oplossing voor KPN heeft wel een oplossing maar dat kost elke keer geld omdat je dan een ander abonnement afsluit. Conclusie in de winter elke maand mijn MB’s kwijt


Met KPN hussel kan je per maand je abbonement omhoog of omlaag doen.

 


Met dank aan @Noordzee 

Je kunt binnen KPN Hussel altijd maandelijks verlagen naar het minimaal mogelijke. Bij de oude abonnementen kon je inderdaad niet verder verlagen dan waar je was ingestapt.  

 

Kan ik met KPN Hussel mijn abonnement omhoog of omlaag aanpassen?
Ja, je kunt één keer per maand je abonnement omhoog of omlaag aanpassen. Binnen jouw Hussel kun jij vrij bewegen. Op die manier heb je altijd een abonnement dat bij jou past.


Dus mocht je binnenkort kunnen verlengen, dan kan je voor KPN Hussel kiezen en heb je deze optie wel!


Ja dat klopt maar als ik een verandering doe ben ik mijn gratis Digitenne kwijt die we in de zomer altijd gebruiken. En als ik die dan weer aan wil sluiten in april moet ik hiervoor gaan betalen. Dus dan kan ik al met al beter de MB’s kwijt zijn een half jaar lang. Schenk al wel elke keer MB aan het goede doel.

 


Ik weet het niet zeker maar een mobiel abbonement staat toch los van het thuispakket. Moet die ook hussel zijn om van voordelen gebruikt te kunnen maken?