Skip to main content

15.000 mb in 1 dag op van mijn dochter, binnen 30 minuten 50% 75% 100% 

Hoe is dit mogelijk 

Heeft ze dan iets op de achtergrond iets open laten staan @Patjetwente? 🤔 Ik moet wel zeggen dat dit wel frappant is. 


Van harte welkom op ons forum @Patjetwente!

Ik ben het met Dennis eens, wat gek dat het verbruik van data van je dochter ineens zo hard ging. Het klinkt inderdaad alsof er iets op de achtergrond open stond, dat de MB's opgemaakt heeft. In MijnKPN kan je wel het huidige verbruik zien, maar niet waar het aan op gegaan is. Dit kan je wel zien bij de data-instellingen in het toestel van je dochter. Ik hoop dat je daar de reden kunt vinden, we horen graag of je het hebt gevonden. Laat het ook gerust weten als je vragen hebt.


15.000 mb in 1 dag op van mijn dochter, binnen 30 minuten 50% 75% 100% 

Hoe is dit mogelijk 

Hallo @Patjetwente ,

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Haar abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást de reguliere bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je normale bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.

(Ga er maar vanuit dat jouw dochter geen 15.000 MB heeft opgemaakt in één dag...)  

 


Hallo bedankt voor de reacties de 15.000 mb zijn echt weg binnen een  uur!, 2 keer gebeld en van het kastje naar de muur gestuurd...... ik blijf erbij het is heel vreemd het is trouwens gebeurd met een iphone. En de dame zei het zal wel aan een appje liggen. Maar dan kan het nog niet zo snel.

Helaas kpn krijg ik geen duidelijk antwoord...…

 

Groet patrick


@Patjetwente Ik ben met je eens dat het opvallend veel is. Wij kunnen wel voor je nakijken in hoeverre de bundel verbruikt is, net zoals je dat zelf in MijnKPN kunt zien. In verband met veiligheidsredenen en privacyregels kunnen wij echter niet zien wáár de MB's aan verbruikt zijn. Dit kan je wel zien bij de data-instellingen en gegevens in het toestel. Daar zie je precies terug wanneer en hoeveel MB's verbruikt zijn, daarom raad ik je aan om daar even in te kijken.