Skip to main content

Goedendag,

in de mijn kpn app blijft eigenlijk altijd het overzicht laden van het aantal mb’s. Ook kan ik dan niet kijken bij de andere telnrs hoebeel Mbs er nog zijn. Soms pakt hij hem na enige tijd wel, maar meestal niet. Hoe kan dit opgelost worden? Met vriendelijke groet, Esther

Hallo @Mb overzicht in app laad niet ,

Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen van jouw telefoon? En dan daarna de app opnieuw te installeren?


Goedemorgen @Noordzee , bedankt voor uw reactie. Ik ga het gelijk proberen 👍🏻


@Noordzee , daar ben ik weer. Ik heb de app verwijderd, daarna voor de zekerheid een harde reset gedaan en de app er weer opgezet. Helaas bleef het hetzelfde. Ik heb daarna de cijfercode van de app verwijderd. Dit had ik van de week ergens gelezen dat dat ook wel eens problemen geeft. De eerste 2x inloggen ging toe. prima, daarna was het probleem helaas weer terug. Heeft u misschien nog andere suggesties?


Nee, helaas niet. Maar er komt hier vanzelf een moderator langs.


@Noordzee , dan wacht ik daar gewoon op. Heel erg bedankt voor uw tijd en het meedenken. Prettige dag!


Beste @Noordzee toch nog even een vraag. Ik wilde nog even uw antwoord liken, maar blijkbaar heb ik daarmee het topic direct op beantwoord gezet. Sorry, ben nieuw… 😂. Kan ik dit nog ongedaan maken? Ik ben bang dat er anders geen moderator meer naar kijkt. 


Ja hoor, geen probleem. De moderator komt altijd langs. Kan wel twee dagen duren, dus graag nog even geduld.


@Noordzee super! bedankt voor uw antwoord, dan wacht ik het gewoon even rustig af. Ik heb het probleem al erg lang, dus een paar dagen extra is geen probleem 👍🏻


Hoi @Mb overzicht in app laad niet, hoi Esther. Het verwijderen en opnieuw inloggen van/in de app heeft niet gewerkt. Heb je de mogelijkheid de app te gebruiken op een ander apparaat om te kijken wat je dan ervaart? En als je inlogt via de browser in jouw MijnKPN, krijg je dan wel een overzicht van de nummers en de beschikbare MB's? 

 

p.s. Ik heb je Best Answer van @Noordzee ongedaan gemaakt omdat ik lees dat dit niet direct je bedoeling was. Je kunt later altijd alsnog een antwoord hiervoor aanmerken.


@Rick goedemiddag, bedankt voor je reactie. 
Ik heb ingelogd via de laptop en daar is hetzelfde probleem. Ook via de iPad geprobeerd, de eerste 3x ging het goed, daarna niet meer. Eigenlijk dus hetzelfde als op de iPhone. Ik hoop dat je het op kan lossen. Met vriendelijke groet, Esther Wander 


@Mb overzicht in app laad niet, vervelend dat het probleem waar je tegenaan loopt feitelijk meeverhuist. Dan kunnen we apparatuur gevoeglijk wel uitsluiten en zit het in het account. Probeer het ontkoppelen van het nummer en opnieuw koppelen aan je KPN ID. Ik wil je vragen om in MijnKPN in te loggen. Ga dan naar Producten en klik onder ‘Product verwijderen’ op Ontkoppel product. Op de volgende pagina selecteer je ‘Product ontkoppelen’. Daar klik je op de mobiele nummers om ze van je account los te maken. Als je dan weer naar Producten gaat en dan op het Plus-teken drukt koppel je het mobiele nummer weer. Het nummer dat je koppelt krijgt een bericht met een code en als je die invoert rond je de koppeling af. Zou je me willen laten weten of dit resultaat biedt? 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen als bovenstaande niet werkt.

p.s. even uitloggen op de App en opnieuw inloggen is vaak wenselijk


Beste @Rick, goed nieuws, het is gelukt!!

Bedankt voor het meedenken, probleem is opgelost! Superblij mee🥳. Nogmaals bedankt, fijne avond! 
Met vriendelijke groet, Esther Wander 


Hoi Esther, fijn dat het is gelukt! Ook alvast een prettige avond!