Skip to main content

Goedendag,

in de mijn kpn app blijft eigenlijk altijd het overzicht laden van het aantal mb’s. Ook kan ik dan niet kijken bij de andere telnrs hoebeel Mbs er nog zijn. Soms pakt hij hem na enige tijd wel, maar meestal niet. Hoe kan dit opgelost worden? Met vriendelijke groet, Esther

 t werkt nog steeds niet zoals al zo lang…

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

@Mb overzicht in app laad niet, vervelend dat het probleem waar je tegenaan loopt feitelijk meeverhuist. Dan kunnen we apparatuur gevoeglijk wel uitsluiten en zit het in het account. Probeer het ontkoppelen van het nummer en opnieuw koppelen aan je KPN ID. Ik wil je vragen om in MijnKPN in te loggen. Ga dan naar Producten en klik onder ‘Product verwijderen’ op Ontkoppel product. Op de volgende pagina selecteer je ‘Product ontkoppelen’. Daar klik je op de mobiele nummers om ze van je account los te maken. Als je dan weer naar Producten gaat en dan op het Plus-teken drukt koppel je het mobiele nummer weer. Het nummer dat je koppelt krijgt een bericht met een code en als je die invoert rond je de koppeling af. Zou je me willen laten weten of dit resultaat biedt? 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen als bovenstaande niet werkt.

p.s. even uitloggen op de App en opnieuw inloggen is vaak wenselijk

nee hoor, werkt nog steeds niet, erg slecht


mb-overzicht werkt niet via de website en ook niet via een opnieuw geïnstalleerde app, is niet oké kpn!


Hi @eelmic, welkom hier! Om iedereen goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden hebben we je reacties uit verschillende topics verzameld en een eigen topic voor je aangemaakt.

Zo te lezen loop je al langere tijd aan tegen dat je jouw MB overzicht, dus je verbruik niet kunt zien in de MijnKPN app. Klopt dat? Wat gebeurt er precies, dus waar loop je op vast? Het opnieuw installeren van de app heb je al geprobeerd. Lukt het om in te loggen op MijnKPN en zo ja, wat gebeurt er dan?


dank voor het antwoord,

dat klopt: ik krijg geen MB-overzicht in de kpn-app,

de balkjes bewegen wel maar er gebeurt vervolgens niks, dit is relatief nieuw maar is daarentegen een hele tijd al zo, (ben al jaren klant)

en dit is best lastig onderweg,

via de website mijnkpn.com lukt het wel, na: ‘instellingen voor de deze website’ aangepast te hebben

wat te doen?


@eelmic Goed om te weten dat het via de website wel lukt, dan heb je in ieder geval een tussentijdse oplossing en manier om je verbruik te zien. Er wordt gewerkt aan een nieuwe versie van de app, die er als het goed is op korte termijn komt, de datum staat nog niet helemaal vast. Zo gauw er nieuws over is, delen we op het forum, ik verwacht dat daarna ook het inladen van gegevens in de app goed gaat.