Skip to main content

Hallo,ik wil tijdens de vakantie als mijn MB,s snel opraken,graag wat MB,s kopen,maar via de app lukt dat niet,want dan vindt hij de gegevens niet,heb hier al een keer over gebeld ,en zouden het regelen,ik weet ook dat je via sms Jan doen,maar via de app is makkelijker,heb die er niet voor niets op zitten.heb ook al van alles geprobeerd telefoon uit en aan doen en app opnieuw installeren maat dat helpt dus niet.

Mvg. L. V.d.h

Hallo @V d hoev55, welkom op ons forum! Heel begrijpelijk dat je de app graag wilt kunnen gebruiken voor het bijbestellen van MB's, helemaal wanneer je op vakantie bent. Ik lees dat je al één en ander hebt geprobeerd, maar één ding zie ik nog niet terug. Heb je ook al geprobeerd om jouw mobiele abonnement opnieuw te koppelen aan jouw KPN ID? Allereerst zal je dan de producten moeten ontkoppelen. Dit kan via de webbrowser versie van MijnKPN. Als je naar ‘Producten’ gaat, zie je onderaan de optie om producten te verwijderen. Wanneer je de producten hebt verwijderd, kan je ze hier ook weer toevoegen. Hopelijk is dit de oplossing.