Skip to main content

Hee goedeavond, 

ik heb een kpn hussel abbo en probeer 1000 mb extra te kopen alleen het werkt niet. Heb het vaak geprobeerd telefoon opnieuw opgestart en via de kpn app gecheckt alleen daar werk het ook niet 

Ojee @Manimardjani, niet zo handig dat het niet lukt :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Ik kan dan even met je meekijken en proberen of het mij wél lukt!


I


Ojee @Manimardjani, niet zo handig dat het niet lukt :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Ik kan dan even met je meekijken en proberen of het mij wél lukt!

Heb ik gedaan


Bedankt!

Ik zie dat je laatste bestelling van 1 extra GB helaas is uitgevallen. Dat houdt in dat er iets niet goed is gegaan met het verwerken en dat we zullen moeten wachten tot dit is hersteld door een achterliggende oplospartij. Hier staat doorgaan uiterlijk 5 werkdagen voor en tot die tijd kan je geen nieuwe bestellingen plaatsen en dus geen aanvullende bundels aanvragen :slight_frown:  Heel erg jammer dit en ik had graag beter nieuws voor je gehad maar kan het niet mooier maken dan het is. Excuus voor het ongemak!