Skip to main content
Beantwoord

MB's delen

  • March 15, 2020
  • 4 reacties
  • 105 keer bekeken

Totaal heb ik 10,000 Mb beschikbaar en die wil ik delen met mijn echtgenote, die overgestapt is van Ben naar KPN.

Ik heb 50 en daarna 250 Mb naar haar overgezet en ik snap niet dat ik dat moet gaan betalen !

Je kunt toch samen die 10.000 Mb gebruiken…..

Beste antwoord door Susan_

Goedenavond @Rene en Han, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je zou, indien je inderdaad geen oud-Telfort klant bent, gewoon MB's moeten kunnen delen. Helaas niet zoveel per overdracht, maar dit kan je meerdere keren uitvoeren zodat je beide een deel van die 10GB kan gebruiken. Je geeft aan dat je ervoor moet betalen? Wanneer komt dit precies in beeld? Heb je dan niet per ongeluk een extra bundel aangeklikt voor je vrouw haar nummer? 

Alles over MB's delen kan je hier vinden!

Lukt het niet? Dan help ik je graag verder! Wil je dan aangeven waar je dit probleem precies tegenkomt en wat je in beeld te zien krijgt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • March 15, 2020

Hallo @Rene en Han , ben je zelf een ex-Telfort klant of een èchte KPN-klant?

In het 1e geval kun je geen MB's delen.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 17, 2020

Goedenavond @Rene en Han, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je zou, indien je inderdaad geen oud-Telfort klant bent, gewoon MB's moeten kunnen delen. Helaas niet zoveel per overdracht, maar dit kan je meerdere keren uitvoeren zodat je beide een deel van die 10GB kan gebruiken. Je geeft aan dat je ervoor moet betalen? Wanneer komt dit precies in beeld? Heb je dan niet per ongeluk een extra bundel aangeklikt voor je vrouw haar nummer? 

Alles over MB's delen kan je hier vinden!

Lukt het niet? Dan help ik je graag verder! Wil je dan aangeven waar je dit probleem precies tegenkomt en wat je in beeld te zien krijgt?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 25, 2020

@Rene en Han, ik heb al een tijdje geen reactie meer gezien. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?


  • Nieuwkomer
  • June 22, 2020

Ik ben zo'n oud Telfort klant met veel te veel MB.
Dat overdracht voor oud Telfort klanten niet kan is een keus van KPN.
Maar super irritant dat ik dat de ruilmogelijkheid  wel in de app vermeld staat terwijl dat geen exclusie bij vermeld wordt.

Els