Skip to main content
Vraag

Mb’s delen

  • September 9, 2020
  • 4 reacties
  • 29 keer bekeken

Kun je ook mb’s delen met een gezinslid die een sim only abonnement heeft bij kpn? Kan namelijk niks delen met mijn zoon. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • September 10, 2020

Hi @Yvonne19811, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. MB's delen is mogelijk tussen mobiele abonnementen die zijn afgesloten bij KPN. Als beide abonnementen zijn afgesloten bij KPN en ze zijn aangemeld voor KPN Compleet/Hussel, dan zou je MB's moeten kunnen delen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 10, 2020

Hoi. Het telefoonnummer is aangemeld. Maar het lustmoord steeds niet. Mvg yvonne


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 10, 2020

Lustmoord moet zijn :lukt nog😉


Niek_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • September 11, 2020

Kun je jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk invullen? Als je dit gedaan hebt mag je hier weer een berichtje sturen. Dan ga ik voor je kijken of alles goed is aangemeld. Ik vind het trouwens wel een beetje eng dat je autocorrectie er 'lustmoord’ van maakt… Je hebt toch geen rare plannen he ;)